piątek, 28 września 2012

Twórcza impresja

Witam serdecznie!

Nadeszła piękna złota jesień, więc dokładam do swojej kolekcji szydełkowej kolorowe serwetki w kształcie liści.


Oraz inne serwetki:

Serwetka okrągła o średnicy 54cm, wykonana z kordonka Maxi, szydełko 1,5.





Serwetka kwadratowa z łączonych elementów, wykonana z kordonka Maxi, szydełko 1,5.





Serwetki średniej wielkości: kwadratowa wykonana z kordonka Maxi, szydełkiem 1,5, natomiast okrągła z kordonka Stokrotka, szydełko 1,25.



Małe okrągłe serwetki, wykonane z kordonka Maxi, szydełko 1,5.



Dziękuje za odwiedziny, za miłe komentarze i gorąco pozdrawiam.

26 komentarzy:

  1. Już jesień, jak ten czas leci, śliczne listki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje prace.Listki piękne i jesienne.
    Łączone kwadraciki też takie robiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prześliczne! A jak dużo! Listki też robiłam w ubiegłym roku :) A ta duża okrągła serweta zachwycająca! Podziwiam pracowitość i rozmach :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękna ta jesień w Twoim wydaniu.Piękne i pozostałe serwetki.Podziwiam tempo w jakich te dzieła powstają:)
    Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Donia!!!
    Very beautiful crochet pieces!!I love them you are so talented good job!!!Have a nice day!!Kisses and hugs!!
    Thanks for the e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te jesienne liście, serwety cudne, a malutki komplecik serwetek fantastyczny ...
    Bardzo podoba mi się wzór tej okrągłej serwety (na zdjęciu obok kwadratowej)
    Pozdrawiam Małgosia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Liście fantastyczne, brakuje tylko czerwonego, pozostałe modele też piękne, okrągły gęsty obrusik wymagał pracy i cierpliwości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za odwiedziny :)
    wszystkie Twoje serwetki są piękne
    ja jakoś nie mogę "dogadać się" z szydełkiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serwetki. Schemat na tego liścia też kiedyś znalazłam w necie a jakoś nigdy nie zrobiłam. Tobie super wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne wszystkie Twoje serwetki, dziekuje za mile odwiedziny na moim blogu, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknieste, pozdrowionka serdeczne.papa

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serwetki :)te listki takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz wspaniałe serwetki, a te listki jesieni najbardziej mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serwetki - listki na czasie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne serwetki i niezwykle starannie wykonane, aż miło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Doroto ! Dziękuję za odwiedziny u mnie:)
    Twoje serwetki są bardzo ładne. Podobne liście robi moja mama. Najbardziej podoba mi się listek zielony cieniowany :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne serwetki :-)
    Nie potrafiłabym wybrać najpiękniejszej...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy spod Twojego szydełka wychodzą :) Listki zwłaszcza te kolorowe bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. WSZYSTKIE PIĘKNE- JA NIE ZROBIŁAM TAKICH ŁADNYCH JAK TY KŁANIAM SIĘ TOBIE JESTEŚ MISTRZYNIĄ, BĘDĘ OBSERWOWAŁA TWÓJ BLOG JESTEM 41 OBSERWATORKĄ- PA PA

    OdpowiedzUsuń
  20. Doniu piękne rzeczy tworzysz, wykonane z taką precyzją.
    Serweteczki są tak urocze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te serwetki, a szczególnie okrągła z przedostatniego zdjęcia:) Zapraszam na mój nowopowstający blog: kuferekpelenskarbow.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz dziewczyno cierpliwość i talent. Piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  23. o te śliczne kwadraciki pisałam email:plis))

    OdpowiedzUsuń