niedziela, 11 sierpnia 2013

Duża kremowa serweta z motywem ananasa

Witam !
Mam przyjemność zaprezentować dużą okrągłą serwetę o której już od dawna marzyłam i w końcu postanowiłam ją  wydziergać. Serweta wykonana jest z kordonka Maxi w kolorze kremowym, szydełkiem 1,25. A tu Was troszkę zaskoczę ponieważ schemat serwetki pochodzi ze wzoru dużego okrągłego obrusa
( dla zainteresowanych dołączam wzór). Średnica wynosi 60cm. Serwetka jest środkiem obrusa i została wykończona ananasową koronką.






Witam serdecznie nowych Gości w gronie obserwatorów. Bardzo gorąco dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa, które tu zostawiacie. Wszystkich cieplutko pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

60 komentarzy:

  1. Witam Doniu serwetka jest piękna i pomysł też super. Wszystkie Twoje prace bardzo mi się podobają są bardzo starannie zrobione, dopracowane i pięknie dobrane kolory. Bardzo chętnie zaglądam na Twój blog. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://stokrotka75.blogspot.com/
    Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutka dla mnie serwetki to czarna magia, dlatego tym bardziej podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale sie prezentuje:) I ta dekoracja w szklaneczce również przykuła mmoją uwagę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jak wszystkie Twoje prace. Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prelepo,savršeno!!!
    Pozdrav i srećno!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta, elegancka, bez przesady we wzorze.Każdy ząbek to ucinana nitka, pracochłonne.
    Dzięki za zamieszczenie wzoru.Czy byłoby przesadą gdybym poprosiła Cię o wklejenie 3 schematu z tego obrusa?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ten obrus ma akurat tylko te dwa schematy.Wzór obrusa jest na tyle praktyczny,że sama możesz dobrać sobie jego wielkość w rzędach 31-42 i 61-84, a cały obrus liczy sobie 112 rzędów.
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Dla mnie jesteś Serwetkową Królową!!! Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chciałm nauczyc sie robic ananaski ale filet mnie pochłoneło bez raszty,
    ŚŁiczności robisz na szydełku , lubie białe nici Maxi i cieniowane ,,

    OdpowiedzUsuń
  9. Я тоже в восхищении!!! Очень красиво!

    OdpowiedzUsuń
  10. Doniu serwetka przepiękna, jesteś specjalistką od ananasków i myślę że bardzo je lubisz.Ja również często używam kordonek Maxi.
    Życzę Tobie dobrego tygodnia i pozdrawiam bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dear Donia,your round tablecloth is very preety!!!I love the pattern!!!Great work as always!!!Have a lovely weekend!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycająca! Jak oglądam Twoje prace, to kusi mnie żeby złapać za szydełko, chociaż miłością pierwszą darzę frywolitkę. Ale jak pewnie zauważyłaś robię małe skoki w bok do innych technik. Może kiedyś spróbuję się zmierzyć i z szydełkiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna serweta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudnie wyszła, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna serwetka! Lubię wzory okrągłych obrusów, bo jak kordonek się skończy, to nie ma problemu. Ten wzór jest taki, że można go wcześniej zakończyć, a Ty go przepięknie wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana cudo stworzyłaś - jest prześliczna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. O! jaka piękna ! Pomysłowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Donia, красивая большая салфетка! Отделка края очень красивая. Спасибо за схему!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna serwetka, dobry pomysł z tym wykorzystaniem schematu na obrus :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zachęcająco wygląda,skopiuję sobie wzór.Myślę,że można ,skoro podałaś.Potrzebuję duzą serwetę,więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna serwetka i oczywiście perfekcyjnie wykonana. Bardzo lubię oglądać wszystkie Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jest, ale Ci zazdroszczę, nie mogę się napatrzeć:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Очень красивая салфетка, спасибо за схему! Это украшение для любого стола!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna, nie mogę się napatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękna ta serwetka, jestem zachwycona. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Serwetka jest przepiękna :).

    Fajną masz też szklaną ozdobę z różą :).

    OdpowiedzUsuń

  27. Olá amiga, amo crochês de todas as formas e jeitos, e os seus estão maravilhosos!!!Obrigada pela visitinha!!!Amo sua atenção!!!
    Volte sempre!!!

    Beijos, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna serwetka
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna :) Podziwiam Cię za cierpliwość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna, nie jestem fanką ananasków ale coś czuje, że skorzystam z tego wzoru

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię oglądać Twoje prace. Zawsze starannie wykonane i o ciekawych wzorach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna, elegancka i szykowna serweta! Bardzo mi się podoba ;-)) wspaniale wykonana ;-))

    OdpowiedzUsuń
  33. Lindo seu guardanapo. Muito bonito. Não sei fazer guardanapo redondo só trilho de mesa.
    Minha sogra fez um parecido com o seu.
    Parabéns pelo belo crochê.
    Bjos e tenha um ótimo dia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Łał jest śliczna:)Podziwiam i się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna serwetka, podoba mi się wzór i takie staranne wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  36. podzielam zdanie innych, serwetka prześliczna i tak starannie wykonana, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. I mnie się podoba ta serweta. ja tez dziergam dla sienie okrąglą serwetkę chociaż nie mam okrągłego stolika:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam do Ciebie pytanie z jakiej gazetki pochodzi ten schemat, a tak w ogóle to serweta wyszła Ci przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam serdecznie!
    Bardzo dziękuję za miłe słowa. Schemat serwetki pochodzi z gazetki Sabrina Robótki Extra nr. 2/2007r. pod tytułem: " Obrusy na duże stoły".
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna, mam ogromną słabość do ananasowych wzorów:-0

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczna, stworzyłaś cudo, serdecznie pozdrawiam Lili

    OdpowiedzUsuń
  43. Coś niesamowitego!!!

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam serdecznie
    Chciałabym zrobić tę piękną serwetkę na prezent urodzinowy dla przyjaciółki.
    Proszę mi powiedzieć jakie nici Pani użyła i jaką ilość (ile kordonków) o jakiej gramaturze i jaka grubość nici
    Pozdrawiam serdecznie
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń