niedziela, 11 sierpnia 2013

Duża kremowa serweta z motywem ananasa

Witam !
Mam przyjemność zaprezentować dużą okrągłą serwetę o której już od dawna marzyłam i w końcu postanowiłam ją  wydziergać. Serweta wykonana jest z kordonka Maxi w kolorze kremowym, szydełkiem 1,25. A tu Was troszkę zaskoczę ponieważ schemat serwetki pochodzi ze wzoru dużego okrągłego obrusa
( dla zainteresowanych dołączam wzór). Średnica wynosi 60cm. Serwetka jest środkiem obrusa i została wykończona ananasową koronką.







Witam serdecznie nowych Gości w gronie obserwatorów. Bardzo gorąco dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa, które tu zostawiacie. Wszystkich cieplutko pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

59 komentarzy:

  1. Witam Doniu serwetka jest piękna i pomysł też super. Wszystkie Twoje prace bardzo mi się podobają są bardzo starannie zrobione, dopracowane i pięknie dobrane kolory. Bardzo chętnie zaglądam na Twój blog. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://stokrotka75.blogspot.com/
    Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutka dla mnie serwetki to czarna magia, dlatego tym bardziej podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale sie prezentuje:) I ta dekoracja w szklaneczce również przykuła mmoją uwagę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jak wszystkie Twoje prace. Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prelepo,savršeno!!!
    Pozdrav i srećno!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta, elegancka, bez przesady we wzorze.Każdy ząbek to ucinana nitka, pracochłonne.
    Dzięki za zamieszczenie wzoru.Czy byłoby przesadą gdybym poprosiła Cię o wklejenie 3 schematu z tego obrusa?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ten obrus ma akurat tylko te dwa schematy.Wzór obrusa jest na tyle praktyczny,że sama możesz dobrać sobie jego wielkość w rzędach 31-42 i 61-84, a cały obrus liczy sobie 112 rzędów.
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Dla mnie jesteś Serwetkową Królową!!! Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chciałm nauczyc sie robic ananaski ale filet mnie pochłoneło bez raszty,
    ŚŁiczności robisz na szydełku , lubie białe nici Maxi i cieniowane ,,

    OdpowiedzUsuń
  9. Я тоже в восхищении!!! Очень красиво!

    OdpowiedzUsuń
  10. Doniu serwetka przepiękna, jesteś specjalistką od ananasków i myślę że bardzo je lubisz.Ja również często używam kordonek Maxi.
    Życzę Tobie dobrego tygodnia i pozdrawiam bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dear Donia,your round tablecloth is very preety!!!I love the pattern!!!Great work as always!!!Have a lovely weekend!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycająca! Jak oglądam Twoje prace, to kusi mnie żeby złapać za szydełko, chociaż miłością pierwszą darzę frywolitkę. Ale jak pewnie zauważyłaś robię małe skoki w bok do innych technik. Może kiedyś spróbuję się zmierzyć i z szydełkiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna serweta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudnie wyszła, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna serwetka! Lubię wzory okrągłych obrusów, bo jak kordonek się skończy, to nie ma problemu. Ten wzór jest taki, że można go wcześniej zakończyć, a Ty go przepięknie wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana cudo stworzyłaś - jest prześliczna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. O! jaka piękna ! Pomysłowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Donia, красивая большая салфетка! Отделка края очень красивая. Спасибо за схему!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna serwetka, dobry pomysł z tym wykorzystaniem schematu na obrus :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zachęcająco wygląda,skopiuję sobie wzór.Myślę,że można ,skoro podałaś.Potrzebuję duzą serwetę,więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna serwetka i oczywiście perfekcyjnie wykonana. Bardzo lubię oglądać wszystkie Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jest, ale Ci zazdroszczę, nie mogę się napatrzeć:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna serwetka :) Piękny wzór

    OdpowiedzUsuń
  24. Очень красивая салфетка, спасибо за схему! Это украшение для любого стола!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna, nie mogę się napatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ piękna ta serwetka, jestem zachwycona. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Serwetka jest przepiękna :).

    Fajną masz też szklaną ozdobę z różą :).

    OdpowiedzUsuń

  28. Olá amiga, amo crochês de todas as formas e jeitos, e os seus estão maravilhosos!!!Obrigada pela visitinha!!!Amo sua atenção!!!
    Volte sempre!!!

    Beijos, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna serwetka
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczna :) Podziwiam Cię za cierpliwość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna, nie jestem fanką ananasków ale coś czuje, że skorzystam z tego wzoru

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię oglądać Twoje prace. Zawsze starannie wykonane i o ciekawych wzorach.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna, elegancka i szykowna serweta! Bardzo mi się podoba ;-)) wspaniale wykonana ;-))

    OdpowiedzUsuń
  34. Lindo seu guardanapo. Muito bonito. Não sei fazer guardanapo redondo só trilho de mesa.
    Minha sogra fez um parecido com o seu.
    Parabéns pelo belo crochê.
    Bjos e tenha um ótimo dia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Łał jest śliczna:)Podziwiam i się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczna serwetka, podoba mi się wzór i takie staranne wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  37. podzielam zdanie innych, serwetka prześliczna i tak starannie wykonana, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. I mnie się podoba ta serweta. ja tez dziergam dla sienie okrąglą serwetkę chociaż nie mam okrągłego stolika:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam do Ciebie pytanie z jakiej gazetki pochodzi ten schemat, a tak w ogóle to serweta wyszła Ci przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam serdecznie!
    Bardzo dziękuję za miłe słowa. Schemat serwetki pochodzi z gazetki Sabrina Robótki Extra nr. 2/2007r. pod tytułem: " Obrusy na duże stoły".
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna, mam ogromną słabość do ananasowych wzorów:-0

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczna, stworzyłaś cudo, serdecznie pozdrawiam Lili

    OdpowiedzUsuń
  44. Coś niesamowitego!!!

    Magda

    OdpowiedzUsuń