niedziela, 6 kwietnia 2014

Serwetka do koszyczka i ażurowe pisanki

Witam!
Mam przyjemność zaprezentować serwetkę, którą w ostatnim czasie wydziergałam. Serwetka wykonana jest z kordonka Cable5, szydełkiem 1,25 i ozdobiona jest kolorowymi kwiatuszkami. Będzie ładną ozdobą koszyczka lub stołu wielkanocnego.



I jeszcze kilka ażurowych pisanek. Duże jajeczka wykonałam z kordonka Maxi, szydełkiem 1,50, natomiast małe jajeczka z kordonków Cable5, szydełkiem 1,25.




Dziękuję, że do mnie zaglądacie i podziwiacie moje prace:)) Witam nowych Gości:)) Serdecznie Was wszystkich pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

90 komentarzy:

  1. Obie serwetki są śliczne, okrągła i przypominająca kwadrat, a pisanki tak dopracowane i udekorowane, że aż mi zazdrość. Pozdrawiam Cię serdecznie Doniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne wszystkie prace i bardzo pieknie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  3. ✿°
    º•°✿✿
    Linda decoração de Páscoa!
    Os ovos são lindos!!!!


    ¸.•°❤❤°•.¸
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ·.¸.•♪♪

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.Ja to cie podziwiam,że potrafisz "wydobyć"takie ładne kształty na balonach....mnie to nie wychodzi więc posiłkuję się jajkami akrylowymi:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace, wszystkie bardzo mi się podobają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doniu, piękne. Serwetka śliczna. Tradycyjnie - precyzyjnie wykonana, tylko pozazdrościć. Zachwyciły mnie także jajeczka. Czy robisz z głowy, czy może posiadasz schemat do tych pisanek (myślę o tych dużych) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Kochana bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Tak posiadam schemat do dużych pisanek i chętnie się podzielę.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Doniu prześliczne te jajeczka jak i perfekcyjna , cudna kolejna serwetka.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magnifique napperon, magnifiques oeufs !!!
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. serwetki śliczne ale jaja cudne:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje serwetki są takie radosne! Uwielbiam je! Jajeczka równie urocze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości. Znów się będę dodatkowo zachwycać, jak przyozdobiłaś serwetkę i jajeczka kwiatuszkami:)

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne pisanki i kolejna serwetka do kolekcji.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne pisanki! Takie kolorowe jak wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze, urocze zarówno jaja jak i serwetka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pisanki ja muszę nadgonić w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetka jak zawsze perfekcyjna :) Ale te jajeczka to majstersztyk!!!
    Zauważyłam, że dosyć dużo prac wykonujesz z kordonka Cable 5-czy z nim się lepiej pracuje niż z innymi?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewuniu!
      Bardzo dziękuję, cieszę się, że podobają się jajeczka, ponieważ do końca nie byłam pewna czy mi się udadzą( to moje pierwsze takie pisanki).
      Kochana przetestowałam różne kordonki i ten najbardziej mi przypasował do moich robótek (jeśli chodzi o mniejsze serwetki i różne ozdoby), natomiast lubię też robić z kordonka Maxi większe serwety, bieżniki i obrusy.
      Cieplutko pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Noooo! Jajeczka cudowne :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zqylke sliczne.. zawsze sliczny wzor serwetki u ciebie moge zobaczyc,,,

      Usuń
  18. Serwetka perfekcyjnie wykonana, a jajeczka śliczne.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful doily,wonderful eggs!!!
    Happy week.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajeczka śliczne i piękne wzorki na nich. A serwetka jak zwykle piękna i wspaniale zrobiona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te serwetki a jajeczka jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna serwetka! A jajeczka podobają mi się jeszcze bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Красивая салфетка и ажурные пасхальные яйца восхитительно прекрасны! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie mi się podobają jajeczka!! Te kwiatuszki dodają niesamowitego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie się podoba Doniu wszystko i serwetka z kwiatkami i piękne jajeczka...jestem pełna zachwytu, Wielkanoc będzie niesamowicie piękna w Twoim domu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe ozdoby, ale będziesz miała pięknie w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczna serweta :-) Cudowny wzór.
    Jaja wspaniałe !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna serwetka, będzie miłą ozdobą Świąt :). A jajeczka wyszły po prostu przepiękne. Sama czaję się na zrobienie choć jednego ale póki co kończy się na zerkaniu na opisy i podziwianiu Twoich dzieł ;).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko przecudne , wspaniały pomysł z ozdabianiem kwiatkami , prace nabrały wiosennego charakteru. Pisanka biała i różowa prześliczna !!! Pozdrawiam cieplutko Doniu i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Drea Donia,your crocket,easter eggs are amazing!!So beautiful work!!You are so talented!!Wish you a happy week!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna serwetka, ażurowe pisanki równie śliczne są ;-)) Pięknie będziesz miała ustrojony Świąteczny stół ;-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Pisanki i serwetki cudowne. Na tych serwetkach bardzo podobają mi się ozdobniki w postaci malutkich kwiatuszków. Super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne te wydmuszki szydełkowe .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Same cudowności. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Olá amiga, vim desejar-lhe uma abençoada semana.
    Doce abraço Marie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolejna zachwycająca serwetka Doniu! Niezwykłe są też te ażurkowe pisanki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniała serwetka i cuuudnie wykonane jajka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Doniu! Robótki ...palce lizać!!!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam z ciekawością obejrzalam bloga piękne prace , same cudeńka. Mam prośbę czy mogłabym prosić o schemat tych dużych pisanek moj email.....murinek27@interia.pl. .......pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  40. Quanta maravilhaaaaaaaaaaaaaaa!
    Seus trabalhos são de encher os olhos!!!
    Grande beijo

    OdpowiedzUsuń
  41. zapraszam Ciebie po odbior przyznanego Tobie wyroznienia http://szymkowerobotki.blogspot.ie/2014/04/szymka-active-award.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Super cudeńka - serwetka marzenie !

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne prace. Ta serwetka rewelacja i jajka piękne.

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześliczne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiekne prace obserwuje od dluzszego czasu , czy ja tez moglabym prosic schematyjaj oraz jesli to nie problem to serwetki z posta w świątecznym klimacie annabalik 73@gmail.com pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne są Twoje prace. Pisaneczki ażurowe cudo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie piękne jaja i serwetki :) jak kolorowo wszystko wygląda...
    Podziwiam.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Sliczna serweteczka:) A pisanki - zachwycające:) Nie wiem jak można takie cudeńka wykonać, ale efekt jest fantastyczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne robótki. Kordonki maxi i cable są super, dobrze sie nimi szydełkuje:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Serwetki śliczne no i te jaja po prostu dzieła sztuki:))))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam :)
    Piękne prace, oczywiście znalazłam przypadkiem :)
    Jeżeli to nie problem, poproszę o schemat na ażurowe jajeczka :)
    radbee2@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam:-)
    przepiękne se te Twoje cudeńka. Ostatnio mam trochę więcej wolnego czasu to też "plątam niteczki" i nawet udało mi się wykonać kilka kurek, wg powyższego opisu., które cieszyły się sporym powodzeniem wśród moich znajomych:-) Bardzo fajnie, że publikujesz swoje przepiękne prace, które są zapewne inspiracją dla wielu amatorek robótek szydełkowych.
    Pozdrawiam wiosennie i zapraszam na moją stronkę:-)))))

    http://www.iskierka.mojeori.pl/

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniałe prace, aż napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam. Mam pytanie odnośnie pisanek, mianowicie, są one puste w środku i zastanawia mnie jak zostały usztywnione? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładne mogę prosić o schemat na duże dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję za mile słówko. Z przyjemnością podzielę się schematem jajeczek. Bardzo proszę o kontakt ma e-maila.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  56. Sliczne te jajeczka,jak Pani je usztywnia i na czym ?Pozdrawiam Gdzie moge znależc schemat na te azurowe jajeczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję za miłe słówko. Jajeczka krochmale w krochmalu Ługa a usztywniam i suszę na balonikach. Z przyjemnością podzielę się schematem jajeczek,proszę o kontakt na e-maila.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
    2. POdaje moj e-mail jezyk19636@wp.pl Z gory dziękuję

      Usuń
  57. Śliczne prace i bardzo starannie wykonane.Jeżeli to możliwe to ja także proszę o schematy małych pisanek. Pozdrawiam.Mój e-mail wzdzioch1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam.Śliczne jajeczka.Urzekły mnie te duże. Jeśli to możliwe to poproszę o schematy.Mój e-mail abka3-8@wp.pl Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeżeli to nie problem, poproszę o schemat na ażurowe jajeczka duże i małe :) Mój mail wiolla_90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam
    Piękne prace, cudowne. Naprawdę podziwiam talent. Sama zaczynam szydełkować wiem ile to pracy :)
    Jeśli to nie problem proszę o schematy jajek beata.grudzien@o2.pl

    OdpowiedzUsuń