wtorek, 22 lipca 2014

Kwiatowy bieżnik

Witam!!!
Lato w pełni, więc u mnie nadal kwiatowo i kolorowo. Do serwetek, które prezentowałam w poprzednim poście, dorobiłam kwiatowy bieżnik w kształcie rombu z kolorowych elementów. Bieżnik wykonany jest z kordonka Maxi w różnych kolorach, szydełkiem 1,50.





Bardzo gorąco dziękuję za tak liczne odwiedziny i za miłe komentarze, które tu zostawiacie.
Witam serdecznie nowych Gości, którzy dołączyli do grona Obserwatorów.
Cieplutko Was wszystkich pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

59 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tym bieżnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi wrażenie! Prawdziwe cudo!
    Pozdrawiam Doniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama doskonałość ☺ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ! Świetnie połączyłaś kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten motyw a kolorki dobrałaś fantastycznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to cudne :) śliczne te kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycający! Miałaś rewelacyjny pomysł, by połączyć różne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bieżnik. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, jak dla mnie arcydzieło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się kolorowe serwetki, ale ta bije wszystkie które dotychczas widziałam, kolory dobrałaś perfekcyjnie, a wykonanie jak zwykle u Ciebie idealne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Doniu jednym słowem ujmę ten Twó bieżnik -cudny.ma takie fajne,pastelowe kolorki i przepięknie się prezentuje.Ale co tu dużo gadać jak mistrzyni go robiła .
    Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny, radosny bieżnik Doniu zrobiłaś, wygląda na stole cudnie. Wybacz, że jestem jędzą i zawsze piszę, co myślę, do okrągłych serwetek owalny kształt bieżnika bardziej by pasował, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bieżnik i te kolory.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pieknie Ci wyszedl ! Nic dodac nic ujac !

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolorowy bieżnik i bardzo fajne kolory. Bardzo mi się podoba ten kształt jest inny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny jest ten wzór! Jestem oczarowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny!!! I tak pięknie zestawiłaś te kolory :) Ja zawsze myślałam, że takie robótki szydełkowe najładniejsze są z białych nici, ale jak widać myliłam się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny! Jaki pracochłonny... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O matuchno kochana, to dopiero trzeba było mieć cierpliwość, żeby tyle elementów zrobić, ale efekt jest cudny, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten bieżnik z poprzednimi serwetkami tworzą śliczny, kolorowy i letni komplecik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna serwetki w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny biezniczek w pieknych kolorach! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Красивая салфетка, яркая, по настоящему летняя! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bieżnik wygląda bajecznie :) i te piękne, pastelowe kolorki, cudo po prostu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, ale tu kolorowo :) Takie ozdoby na pewno umilają posiłki, żal odchodzić od stołu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Doniu, ale się nadziubdziałaś przy tym bieżniku, ale efekt jest wspaniały! I kolorystycznie radosny :)
    Uwielbiam oglądać Twoje prace.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. Dear Donia,your crochet creation is so beautiful and colorful!
    I really like it!!Have a lovely week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie wygląda - cudnie dobrałaś kolorki , efekt niesamowity :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny pomysłowy, kolorowy bieżnik .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. O rajciu jak pieknie Ci wyszlo ! Jestem zachwycona i podziwiam cierpliwosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Maravilhoso!!!Mãos de fada,parabéns!
    Grande beijo

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny i energetyczny bieżnik ;-))

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam Dorotko kolorki tęczowe i fajny pomysł na łączenie takich kwiatuszków ;)

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  34. Taki letni, optymistyczny. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest śliczny! Idealnie pasuje do serwetek. Bardzo ładnie dobrałaś Doniu kolory. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubie nici Maxi,
    Ślicznie kolorowa serwetka ,,

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł, wyszła cudna serwetka w pastelowych delikatnych kolorach a i zaczęte motki można fajnie wykorzystać, pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki kolorowy! Śliczny! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie obrodziły Twoje kolorowe szydełkowe kwiatki. Powstał przecudny bieżnik. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piekny bieżnik można prosić o wzorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Z przyjemnością podzielę się schematem bieżnika, proszę o kontakt na e-maila.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  41. Piękny. Śliczny. Doskonale dobrane kolory. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny, bardzo ciepłe, letnie kolory :) po prostu cudne :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Palavras gentis podem ser curtas e fáceis de falar, mas seus ecos são verdadeiramente infinitos.
    (Madre Tereza de Calcutá)
    Que trabalho lindo...tens talento!!!
    Obrigada pela visita carinhosa!!!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Belíssimas cores em uma composição harmoniosa .
    Lindo trabalho
    Desejo-lhe dias floridos com perfume de felicidade.
    beijos
    Joelma

    OdpowiedzUsuń
  45. Bieżnik przepiękny. Jestem pod ogromnym wrażeniem Pani prac. Precyzja w naciągnięciu i usztywnieniu powala na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękny bieżnik! kolorowy i delikatny cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  47. Bieżnik jest przepiękny,śliczne kolory. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i miej niedzieli życzę. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  48. Sliczna ta firaneczka z tymi listkami.Pozdrawiam w słoneczny poranek.

    OdpowiedzUsuń