niedziela, 16 listopada 2014

Świąteczne serwetki

Witam!!!
Były dzwoneczki teraz czas na nowe świąteczne serwetki.
Pierwsza to mała owalna serwetka wykonana z kordonków Maxi w kolorze białym i zielonym, szydełkiem 1,50.




Druga to serwetka w kształcie gwiazdki wykonana z białego kordonka Cotton Filet, szydełkiem 1,25.




Kochani bardzo gorąco dziękuję za miłe komentarze i za tak liczne odwiedziny, jest mi niezmiernie miło.
Witam serdecznie nowych Gości w gronie obserwatorów. Cieplutko Was pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

42 komentarze:

  1. Fantastyczna praca!
    Pozdrawiamy Crissi

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serwetki. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piękne! Gwiazdka bardziej świąteczna, ale owalna też cudna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красивые салфетки, особенно мне понравилась овальная, но и звезда тоже отлично связана! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne serwetki perfekcyjnie wykonane!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna piękniejsza od drugiej, pięknie wykonane. Pozdrawiam serdecznia.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne serwetki:) Bardzo podoba mi się gwiazdka, choć owalna jest również urocza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko śliczne te serwetki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful doilies!!!
    Happy creative week.:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne serwetki, gwiazdka szczególnie urzekająca ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie serwety prezentują się wspaniale, cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very beautiful patterns dear Donia!Love your work!
    You are so talented!Have a happy week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze Twoje dziergotki są piękne podziwiam misterne wykonania.:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle pięknie zrobione,nie powiem która ładniejsza,bo obie mi się bardzo podobają i jeszcze ta wstążeczka - ślicznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie serwetki śliczne. Z gwiazdką bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Doniu , obie serwetki prześliczne. Jak ja lubię świąteczne motywy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne obie!! Święta tuż tuż:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne serwety :-) Wspaniałe wzory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne serwety. Bardzo mi się podobają zdjęcia jakie im zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. serwetki gwiazdki przeurocze :)
    owalne bardzo eleganckie :)
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gwiazda zachwyca , piękna , możesz mi zdradzić gdzie kupujesz zawieszki do dzwoneczków [ jeśli to nie problem] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję za miłe słówko!!! Kochana zawieszki do dzwoneczków kupiłam na allegro.
      Cieplutko pozdrawiam:))

      Usuń
  22. Po raz kolejny zachwycasz Doniu swoimi pracami. Obie serwetki są śliczne ale ta z dodatkiem zieleni jest wyjątkowo piękna. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie porównuję która ładniejsza bo obie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje prace s niesamowite i wymagaj naprawdę wiele cierpliwości... patrzę z zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Seu trabalhos são encantadores,um luxo,amei!
    Uma abençoada semana.
    Grande beijo

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely work!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwyciłam się , obie serwetki są cudnej urody Doniu. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba druga serwetka śliczny wzór no i perfekcyjnie wykonanie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie piękne i starannie zrobione. Uzywasz dobrych nici to widać. Witam na moim nowym blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne te Twoje serwetki, podziwiam. Pięknie wykonane, wspaniale usztywnione, z dbałością o każdy rządek.
    Aż zatęskniłam do zrobienia kolejnej serwetki, tylko czasu wciąż brak. A koncepcji za dużo, by wybrać tą jedną do roboty :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Serwetki jak zwykle świetne :) Szczególnie ta przypominająca gwiazdę bardzo mi się spodobała...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obie są piękne. W tej pierwszej dodatkowo bardzo mi się podoba ta wstążeczkowa dekoracja. Uważam niezmiennie, że potrafisz wyszukiwać mega ciekawe wzory! Ta druga serwetka jest taka trochę psychodeliczna i też całkowicie w moim stylu.
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super serwetki, każda jedna. Ale mnie urzekła ta jedna niby gwiazda. Przeszukałam swoje zasoby i internet. Nie znalazłam schematu. Możesz zdradzić gdzie ewent, go znajdę? Trochę juz późno, ale obiecałam wnuczce i chyba jak mi nie pomożesz nie wywiążę sie z zobowiązania. Dziękuję serdecznie. - Izabela thedaizab@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Serdeczne dzięki, :) za pomoc i życzliwość - Izabela

    OdpowiedzUsuń