niedziela, 16 listopada 2014

Świąteczne serwetki

Witam!!!
Były dzwoneczki teraz czas na nowe świąteczne serwetki.
Pierwsza to mała owalna serwetka wykonana z kordonków Maxi w kolorze białym i zielonym, szydełkiem 1,50.





Druga to serwetka w kształcie gwiazdki wykonana z białego kordonka Cotton Filet, szydełkiem 1,25.





Kochani bardzo gorąco dziękuję za miłe komentarze i za tak liczne odwiedziny, jest mi niezmiernie miło.
Witam serdecznie nowych Gości w gronie obserwatorów. Cieplutko Was pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

43 komentarze:

  1. Fantastyczna praca!
    Pozdrawiamy Crissi

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serwetki. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piękne! Gwiazdka bardziej świąteczna, ale owalna też cudna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красивые салфетки, особенно мне понравилась овальная, но и звезда тоже отлично связана! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne serwetki perfekcyjnie wykonane!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna piękniejsza od drugiej, pięknie wykonane. Pozdrawiam serdecznia.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne serwetki:) Bardzo podoba mi się gwiazdka, choć owalna jest również urocza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko śliczne te serwetki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful doilies!!!
    Happy creative week.:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne serwetki, gwiazdka szczególnie urzekająca ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie serwety prezentują się wspaniale, cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very beautiful patterns dear Donia!Love your work!
    You are so talented!Have a happy week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze Twoje dziergotki są piękne podziwiam misterne wykonania.:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle pięknie zrobione,nie powiem która ładniejsza,bo obie mi się bardzo podobają i jeszcze ta wstążeczka - ślicznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie serwetki śliczne. Z gwiazdką bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Doniu , obie serwetki prześliczne. Jak ja lubię świąteczne motywy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne obie!! Święta tuż tuż:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne serwety :-) Wspaniałe wzory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne serwety. Bardzo mi się podobają zdjęcia jakie im zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. serwetki gwiazdki przeurocze :)
    owalne bardzo eleganckie :)
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne serwetki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gwiazda zachwyca , piękna , możesz mi zdradzić gdzie kupujesz zawieszki do dzwoneczków [ jeśli to nie problem] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję za miłe słówko!!! Kochana zawieszki do dzwoneczków kupiłam na allegro.
      Cieplutko pozdrawiam:))

      Usuń
  23. Po raz kolejny zachwycasz Doniu swoimi pracami. Obie serwetki są śliczne ale ta z dodatkiem zieleni jest wyjątkowo piękna. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie porównuję która ładniejsza bo obie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje prace s niesamowite i wymagaj naprawdę wiele cierpliwości... patrzę z zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Seu trabalhos são encantadores,um luxo,amei!
    Uma abençoada semana.
    Grande beijo

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely work!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwyciłam się , obie serwetki są cudnej urody Doniu. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba druga serwetka śliczny wzór no i perfekcyjnie wykonanie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie piękne i starannie zrobione. Uzywasz dobrych nici to widać. Witam na moim nowym blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne te Twoje serwetki, podziwiam. Pięknie wykonane, wspaniale usztywnione, z dbałością o każdy rządek.
    Aż zatęskniłam do zrobienia kolejnej serwetki, tylko czasu wciąż brak. A koncepcji za dużo, by wybrać tą jedną do roboty :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Serwetki jak zwykle świetne :) Szczególnie ta przypominająca gwiazdę bardzo mi się spodobała...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie są piękne. W tej pierwszej dodatkowo bardzo mi się podoba ta wstążeczkowa dekoracja. Uważam niezmiennie, że potrafisz wyszukiwać mega ciekawe wzory! Ta druga serwetka jest taka trochę psychodeliczna i też całkowicie w moim stylu.
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. O que nos faz amigos é essa capacidade de sermos muitos, mesmo quando somos dois.
    Pe. Fábio de Melo
    Obrigada querida pela amizade carinhosa!
    Um doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super serwetki, każda jedna. Ale mnie urzekła ta jedna niby gwiazda. Przeszukałam swoje zasoby i internet. Nie znalazłam schematu. Możesz zdradzić gdzie ewent, go znajdę? Trochę juz późno, ale obiecałam wnuczce i chyba jak mi nie pomożesz nie wywiążę sie z zobowiązania. Dziękuję serdecznie. - Izabela thedaizab@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Serdeczne dzięki, :) za pomoc i życzliwość - Izabela

    OdpowiedzUsuń