niedziela, 29 maja 2016

Serwetka w bieli i prace na zamówienie

Witam!!!
Kochani dziękuję za tak liczne odwiedziny i tyle przemiłych komentarzy. Moja szydełkowa kolekcja powiększyła się o kolejną serwetkę, ale w między czasie szydełkuje oczywiście obrusik. Serwetka jest w kolorze bieli, wykonana z kordonka Stokrotka, szydełkiem 1,25.



Jeszcze prace, które wykonałam na zamówienie. Komplecik kolorowych serwetek z kordonków Maxi, szydełko 1,50
I kilka koronkowych serduszek ozdobionych gipiurą i perełkami. Myślę, że prace się spodobają.


Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)))))))))))

61 komentarzy:

  1. Podziwiam, piękne są te serwetki! A koronkowe serca to majstersztyk! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko serwetka jest prześliczna,wzór ma ciekawy.Napewno komplecik się spodoba zestaw kolorów piękny.Serduszka cudo.Miłej niedzieli.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności, jak zawsze cudowności! Serwetka jest prześliczna, pastelowe serwetki bardzo miłe dla oczu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красивые работы, не перестаю восхищаться.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko, cudowności stworzyłaś. Strasznie podoba mi się ten kolorowy komplecik. No i te serduszka - takie maleńkie cudeńka.
    pozdrawiam ciepło, niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wszystko takie piękne, dopracowane. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chylę czoła. Tradycyjnie wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace,solidnie wykonane to widać z daleka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała serweta jest cudna. Bardzo lubię ten wzór z wachlarzami, robiłam go już 2 razy, ze Snehurki i z Muzy. Ty Doniu zastosowałaś troszkę grubszy kordonek i też wyszła,czyli model bezbłędnie opracowany.Pozostałe drobiazgi urocze,jak zwykle przepięknie wykonane,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle serwetki śliczne, a serduszka przecudne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne:), serduszka mnie urzekają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna cudowna serweta !!! Cudowne serwetki i serducha. Zazdroszczę talentu. Mi by się taki przydał ale nie mam cierpliwości ani wzrok już nie taki. Piękne prace !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te serwetki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze Ci piszę, że jesteś mistrzynią w szydełkowaniu. Serduszka rewelacyjne. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace są przecudne!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda Twoja serwetka Dorotko zachwyca, dzisiejsze również są prześliczne. Serduszka cudne!
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje ręczne robótki są pięknę,podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wile lat temu udało mi się również wykonać tę serwetę,mam ją do dzisiaj,Wszystkie Twoje prace są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Serduszka to mistrzostwo, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dniu, za każdym razem podziwiam:) Wszystko piękne!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje szydełkowe prace to po prostu mistrzostwo, wszystko mi się podoba!
    Pozdrawiam Doniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna serweta, a serduszka zachwycają nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne prace :-) Serduszka prześliczne, a serweta wspaniała !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej, te maleństwa są prześliczne... serweta też urzeka a w sercach się zakochałam... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle wszystko piekne i ekskluzywne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Очень красивая салфетка,замечательные разноцветные маленькие салфеточки и великолепные сердца! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne te Twoje prace,a serduszka po prostu cudne...

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne te Twoje prace. Są takie staranne i delikatne. Kolorowe serwetki cudo :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne prace :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice work!!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna serwetka i te pastelowe podkładeczki, zakochać się można od pierwzego wejrzenia, ale te serca !!! No kurczę, tak jak pisanki mnie powaliły na kolana, jestem zauroczona nimi, prawdziwe arcydzieło. Są takie delikatne i piękne! Cudnie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bez wątpienia prace się spodobają , bo zawsze są rewelacyjne. Serwetka urocza - pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowności same!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko bardzo mi się podoba a serduszka fenomenalne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Seus trabalhos estão maravilhosos,
    .
    bjs

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe serwetki i cudowne serduszka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczne serwetki a serduszka wspaniałe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudeńka u Ciebie, wszystko śliczne i dopieszczone. Gdzie mogę znaleźć schemat na te małe serweteczki?Dużo jest wzorów na "średniaczki", na takie małe brakuje mi.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję!!!Kochana bardzo chętnie podzielę się schematem serwetki, proszę o kontakt na e-maila.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  40. Serwetka jest przepiękna,ale serduszka rewelacyjne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. brak słów. Fantastyczne są te serca :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne są Twoje prace. Kiedyś lubiłam szydełko, teraz nie mam cierpliwości do niego. Dlatego ogromne słowa uznania dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie prace są cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie prace przepiękne, ale serca i pierwsza serwetka skradły moje serce! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Doniu, Twoje serwetki są bardzo piękne i wykonane z wielką starannością - zawsze je podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne prace, przewertowałem bloga "od deski do deski", serduszka cudowne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne prace i staranność wykonania - woow! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne prace, a serduszka , to cudeńka ! Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Koronkowe serduszka są totalnie wyjątkowe :)
    CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  50. Have a good week!!!:)))
    Besos, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zwykle piękna praca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudeńka, cudeńka i jeszcze raz cudeńka. Precyzyjność i mistrzostwo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Te serducha są prześliczne
    ,napatrzeć nie mogę!
    cuda Tworzysz,cuda!!!

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  54. mogłabym prosić o schemat na te kolorowe serwetki? są śliczne :) asiuk87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Obrus przepiękny :-D Ile pracy i serca zostało w niego włożone. Cudny. Jak długo zajmuję Pani zrobienie takiego obrusy? Jesteśmy tutaj nowe, zapraszamy na naszego Bloga. Ściskamy, cudnego dnia :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję!!!Kochana obrusy dziergam różnie bo to zależy od wielkości i elementów z jakich będzie robiony, ale tak jak ma moją ławę to zajmuje mi to dwa góra trzy miesiące.
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do dalszych odwiedzin na blogu.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  56. Serwetka ma cudowny wzór co podkreśla jej wyjątkową urodę :):)

    OdpowiedzUsuń