poniedziałek, 9 stycznia 2017

Serwetka ze wzorem ananasa

Witam!!!
Kochani na początku pragnę podziękować za tyle wspaniałych życzeń w komentarzach, w e-mailach i drogą pocztową.
A dzisiaj mam przyjemność zaprezentować moją pierwszą serwetkę, którą poczyniłam już na początku tego roku. Serwetka jest wykonana z białego kordonka Cottom Filet, szydełkiem 1,25 a wykończona jest delikatną koroneczką w kolorze beżowym. Średnica serwetki 43 cm, schemat serwetki pochodzi ze zbioru gazetek, które posiadam i został trochę przerobiony według mojego pomysłu.



W planach mam zrobienie dwóch obrusików z elementów, zobaczymy który pierwszy powstanie, poniżej na zdjęciach pierwsze poczynania prac.


Witam gorąco nowych Gości w gronie Obserwatorów:)) Cieplutko Was pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku, ciekawych pomysłów i wspaniałych prac!!!! Buziaczki:)))))

64 komentarze:

  1. majstersztyk - jak zawsze :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku, Doniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень красивая салфетка! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  3. Doniu, serwetka piękna jak zawsze :).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serwetka i zapowiedzi nowych prac wyglądają wspaniale:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Красивые салфетки. Восхищаюсь вашей работой.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna serwetka, idealnie wykonana, piękna ... Radosnego szydełkowania w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wowww!!! C U D O W N A !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna!!! Ostatnio szydełko przykleiło mi się do rączek, ale gdzie mi tam do Twojej perfekcji! Niesamowita serweta!
    Obrusiki zapowiadają się ciekawie. Podejrzewam, że będziesz je robiła równolegle, na zmianę;)
    Pozdrawiam Doniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ananasy śliczne w Twoim wydaniu.Życzę powodzenia w dzierganiu obrusów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetka super się prezentuje :).

    Widać, że jakieś cudeńko się tworzy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wzór Dorotko, serwetka prezentuje się wspaniale!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetka jest śliczna i precyzyjnie wykonana.Czekam na nowości.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna serwetka! Kocham wszystkie serwetki:)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwetka piękna...
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna serwetka i pięknie wykończenie.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna serwetka :) Wszystkie dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna serwetka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna serweta :) Aż mi się zachciało zrobić coś na szydełku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetka bardzo ładna,przypomina gwiazdę betlejemską, którą pokazałaś. Dobry robótkowo początek roku Doniu. Elementy śliczne zrobiłaś, trzymam kciuki,żeby wystarczyło Ci cierpliwości na obrusy. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna serweta,te małe także,nigdy nie umiałam szydełkować tego wzoru ..

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności szydełkowe ,podziwiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz tempo:) Początek roku a Ty już poczyniłaś taką serwetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna serwetka ! Czekam na obrusy ! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna serweta! Bardzo podoba mi się ta koroneczka wokół.
    A nowe robótki zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. serwetka piękna, plany ambitne bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowności : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Serwetka-rewelacja:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Serwetka prześliczna. A obrusik z elementów już dobrze wygląda. Będzie cudny.
    Wszystkiego, co najlepsze życzę w Nowym Roku.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczna serwetka! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna serweta! Obrusy też zapowiadają się ciekawie:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje prace zawsze są piękne i takie estetyczne. Jestem zauroczona Kochana :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  33. Serwetka ananasowa sliczna, co ten wzór ma do siebie, że zawsze wychodzi uroczo, ja mam zrobiona serwetke, pelerynke i teraz robię wdzianko:)) Pozdrawiam Bea:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Very pretty work!!!!
    Have a nice day!!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna serwetka. Powodzenia w dzierganiu obrusów. Wszystkiego dobrego na cały rok , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. cóż za perfekcyjne wykonanie, wzór rewelacyjny.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiesz przecież - uwielbiam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miłego wieczoru i wspaniałej niedzieli życzę!
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Tez życze samych dobrych, pogodnych dni na Nowy Rok.
    I by takie robótki same wychodziły Ci spod rąk...

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczna, ale Ty innych serwetek nie robisz! Właśnie mam braki w tym względzie, może też wezmę szydełko do ręki, Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna serwetka - podoba mi się że jest taka "gęsta" :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obrus zapowiada się pięknie :))
    Serwetka cudne "maleństwo" :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudna serwetka, bardzo lubię ten wzór no i marzy mi się taka wielka "ananasowa" chusta. Czekam na obrusik, bo równie pięknie się zapowiada. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam wszystkie szydełkowe serwetki. Obrusik też zapowiada się wspaniale. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudności !!! Jakże podoba mi się ta serweta. Ostatnio zapragnęłam nauczyć się robić na szydełku. Zaczęłam tydzień temu i jakoś mi idzie ... ale póki co dziergam maleńkie serwetki takie pod kubeczek do 10 cm. Nauczyłam się jednego wzoru jednak tak równo to mi nie wychodzi. Mam nadzieję, że nauczę się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Super! Lubię ananaski.Miłego dziergania obrusów:)

    OdpowiedzUsuń
  47. dopatrzyłam się tego ananasa,ale gdybyś o nim nie wspomniała,nie przyszłoby mi do głowy,że gdzieś tam jest ukryty ananas :):)
    cudna jest!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Odpowiedzi
    1. Piękna i jaka gęściutka, żadnych prześwitów między słupkami normalnie cudo ��

      Usuń
  49. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń