niedziela, 23 kwietnia 2017

Serwetka ananasowa i serduszka zawieszki

Witam!!!
Kochani dzisiaj mam przyjemność zaprezentować małą owalną serwetkę ananasową. Serwetka wykonana jest z białego kordonka Cable5, szydełkiem 1,25.

Bardzo spodobała mi się też technika decoupage i spróbowałam swoich sił w tej dziedzinie. Poniżej prezentuje moje pierwsze prace: serduszka zawieszki.




A na koniec chciałam Wam przedstawić mojego kocurka Maćka, który uwielbia pozować do zdjęć :)

Dziękuję za miłe odwiedzinki:)) Serdecznie Was pozdrawiam i buziaczki:))))))))

62 komentarze:

  1. Serwetka jest cudna. Zazdraszaczam Ci jej. I gratuluję pierwszych prób dekupażu. Według mnie serca wyszły świetnie.
    Kocio urodzony model.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako kociara i psiara :DDD na początku pochwalę Maćka, bardzo dostojny, mój wujek miał kiedyś kocura o tym imieniu- żył 18lat !!!
    serwetka jak zawsze piękna, czekam na dalsze prace w decu- zawieszki świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka prześliczna! A serduszka cudowne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw ananas jest mim ulubionym, serwetka jest przepiękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka cudowna.Serduszka mnie zauroczyly.Maciek super model ☺.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko, śliczna serwetka. Podziwiam niesamowicie udany debiut decoupageowy.
    Maciej jaki uroczy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Debiut baardzo udany, serduszka wdzięczne.
    Kocio przeuroczy i ma tę klasę ;)
    Serwetka prezentuje się doskonale, wykonanie perfekcyjne. co nitka to nitka. Modne obecnie kordonki nowosolskie nigdy nie pozwola uzyskać takiego efektu ( to mój wniosek ) .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna serwetka, a debiut w decu bardzo udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetka jest pikęna ,a serduszka słodziaki bardzo piekne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje serduszka wyglądają prześlicznie,delikatnie i elegancko! Serwetka to jak zwykle dzieło sztuki!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Doniu,tak jak mówiłam już rano - serduszka przepiękne !
    Każde ananasy w Twoim wykonaniu cudne...
    ...no i wreszcie poznałam Maćka....dostojny model....
    Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka - cóż nowego można napisać! Piękne wykonanie, że jesteś mistrzynią szydełka to wiadomo od dawna. A tu jeszcze niespodzianka, serduszka słodkie i pewnie jeszcze w tej technice coś zaprezentujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetka śliczna. Serduszka - jeśli to jest debiut, to co będzie dalej:):):), a kocurka"zazdroszczę", bo nasz już się częściowo wyprowadził. Chyba na panienki, bo bywa tylko pojeść i to tylko raz na kilka dni. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwetka ma piękny kształt i twoje wykonanie Doniu - wiadomo,że perfekcyjne.Nowa technika też fanie Ci wychodzi. Kociaczek wygląda na młodego, tygrysie paski i sympatyczna mordka i potulne spojrzenie, to ciekawy zestaw, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace. Serca wyszły super!
    Kotek ma bardzo inteligentne spojrzenie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetka,serduszka, to same śliczności. Kot Maciek jest taki dostojny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach ta serwetka (pierwsza), nieśmiertelny wzór, który zawsze się sprawdza - cudnie Ci te serducha wyszły! A serwetka jak zawsze niezwykła!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna serwetka ale serducha pierwsza klasa :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam motyw ananasków, a przy tym Twoje serwetki są zawsze takie perfekcyjne że nic tylko podziwiać. Dekupażowe serduszka prześliczne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne - i serwetka i serduszka i ... Maciuś:))
    Serdecznie pozdrawiam i kizianki dla przystojniaczka Maciusia:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Serwetka i zawieszki przepiękne:) Zdolna z Ciebie Kobietka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna serwetka i zawieszki także cudne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię ananaskowy wzór, marzy mi się taka wielka, ananasowa chusta, może we wakacje uda mi się z nią nareszcie zmierzyć;-) Serduszka bardzo romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudności tworzysz :) Czego byś nie spróbowała to kolejne cudo powstaje :)
    Kocurek cudny, taki dostojny...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna serweta i serducha, a Maciek wspaniały:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna serweta i obrus pod spodem też mi się podoba:) Zawieszki bardzo fajne ale mi brakuje cierpliwości:) Maciuś boski:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna serweta!! Sama kiedyś dla siebie taką zrobiłam :)
    Z decoupage super Ci wychodzi - wspaniałe serduszka!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna serwetka i bardzo ładny debiut w decupage.
    Jaki poważny kocurek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne są Twoje serduszka zawieszki, pozostałe prace również są cudowne. Kotek słodziutki :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo udany debiut Dorotko, serduszka wyszły ślicznie.
    Serwetka jak zwykle urzekająca.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Очень красивые салфетка и кулон сердце! Ваш котик действительно замечательно позирует! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  32. Maciek wygląda bardzo dostojnie:) Serwetka piękna, a serca zawieszki cudne. Lubię takie różane motywy, bo są bardzo romantyczne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co ja jeszcze mogę napisać ??? Jak już wszystko zostało napisane ?? Może tylko to ,że podpisuje się pod zachwytami nad serwetką i pierwszymi ( aż trudno uwierzyć !) takimi serduszkami :)
    A kot to pakuje do worka i zabieram ze sobą :):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna serwetka i zawieszki :-D Bardziej wpadły mi w oko te pierwsze z bladoróżowymi różami :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Serwetka śliczna.
    Decoupage zajmuje się moja siostra, bardzo fajne rzeczy można zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne te serduszka:) Też podoba mi się ta technika ale czasu brak;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne serduszkową zawieszki, kot cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Serwetka wspaniała ale serduszka Dorotko cudne stworzyłaś :) Dostojny kociak pięknie pozuję ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudna serwetka i serduszka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne prace, serwetka wygląda naprawdę wspaniale :) A kociak przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo piękna jest ta serwetka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też chcę spróbowac decupage. Piękne rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne prace :) Udanej majówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zachwycam się i oglądam kolejny raz i serwetką i serduszkami. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna serwetka. Decu wciąga. Śliczne serduszka Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  46. Dawno nic nie oklejałam serwetką. Z sentymentem patrzę na Twoje serduszka. Śliczne, a serwetka to misterna robótka.

    OdpowiedzUsuń
  47. Za co się chwycisz, to zrobisz z klasą, po mistrzowsku! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne serca... Kolejna mistrzowska dziedzina :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna serweta! też ją kiedyś zrobiłam, różowa była:)) bardzo lubię ananaski:) Piekne serduszka!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Serweta - mistrzostwo świata!
    A serduszka są urocze. I kotek też. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cięzko sie zdecydować co piękniejsze.....serweta, serce czy kocik :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie wiem jak mogłam przegapić tak piękne serduszka! Serwetka też cudna! I fajnego masz kotka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam wszystkie ananaskowe serwetki, ale ta jest wyjątkowo piękna! :)
    A serduszka cudne, nie widać ,że to debiut :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Dorotko - serwetka jest wspaniała, taka zgrabniutka :) Serduszkowe zawieszki wyszły Ci super, a imć p. kocurek jest rzeczywiście wyjątkowy i bardzo fotogieniczny :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Prace bardzo ładne u Ciebie a kotek przefajny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. zrobiłam kiedyś taką serwetkę, ale z cieniowanego kordonka w odcieniach brązu;0 bardzo ją lubię! w bieli wygląda niezwykle elegancko

    OdpowiedzUsuń