niedziela, 10 września 2017

Moje prace-szydełko i decoupage

Witam!!!
Kochani elementów na serwetę przybywa, już niedługo zaprezentuję ją w całości a w między czasie wykonałam znowu na zamówienia kilka prac techniką decoupage
Duża różana szkatułka dla mojej kochanej Córci
Dla znajomej lawendowy chustecznik
A dla kolejnej znajomej dwie szkatułki w kwiatowe motywy


Z całego serca dziękuję za miłe odwiedziny:)) Gorąco witam nowych Gości:)) Serdecznie wszystkich Was pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)) Buziaczki i do następnego razu:))))))))

58 komentarzy:

  1. Prześliczne prace! Motyw z różą ponadczasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełkowe dzieło zapowiada się pięknie,a twoje decu jest fantastyczne,jestem pełna podziwu :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweta będzie przepiękna, już to widać. Decu prace też zachwycają. Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TERAZ KIEDY ZROBIŁO SIĘ CHŁODNO I POCHMURNIE, TAKIE KWIATOWE MOTYWY UBARWIAJĄ SZARY DZIEŃ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace a ta szydełkowa, to prawdziwe cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serweta, wspaniały wzór!!
    Decuopagowe prace są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace Doniu.Serweta pracochłonna, ale efekt wspaniały.Bardzo ładne, delikatne motywy umieściłaś na pudełeczkach.Ja też uwielbim róże, te mją barzo ciekawy kolor, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny chustecznik i szkatułki - ta z makami jest urzekająca!
    A szydełkowa serwetka zapowiada się wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serweta jest urocza i piekny motyw...a decoupage kasetki zachwycaja, fajnie,że masz na nie czas:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię szydełkowe obrusy i serwetki. Mam ich sporo. Kiedyś nawet sama kilka wydziergałam. Twoje prace są bardzo ładne, a serweta przecudna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I co ja mam podziwiać bardziej? wszystko takie piękne... cudne prace. Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tworzysz piękne rzeczy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetka zapowiada się tak delikatnie, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  14. To będzie piękna serweta Dorotko! Przeurocze są również Twoje prace w decu, bardzo efektowne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne prace!!!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za każdym razem jestem zachwycona Twoimi pracami :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkatułki są prześliczne zwłaszcza ta pierwsza bardzo mi się podoba a bieżnik po skończeniu będzie śliczny👋Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie Twoje prace są przecudowne!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Очень красивая получается скатерть. Коробочки в технике декупаж великолепны! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są te Twoje skrzyneczki wykonane z taką precyzją. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne prace w decu. Serweta zapowiada się fantastycznie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne szkatułki, serwetka także! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko tu jest takie piękne. Serweta z elementów niech rośni, bo same elementy są przepiękne. Bardzo misterna praca! Doceniam. Szkatułki - bardzo kobiece. A na blogu wiele pięknych kwiatów, śliczne kolory. To bardzo kobiecy klimat! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny wzór serwety.Piękne skrzyneczki ,super się prezentują.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Doniu, skrzyneczki cudne, bardzo kobiecie i delikatne. A serweta zapowiada się ślicznie. Podziwiam Cię za cierpliwość do tych samych elementów. Mnie jej brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już widać, że serweta, to będzie prawdziwe cudo:) Skrzyneczki zachwycające:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne,jak zawsze wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wychodzi ci decoupage , skrzyneczki są rewelacyjne. Serweta rośnie , podziwiam . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie prace bardzo ładne, ale mnie tradycyjnie urzekła lawenda:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Przeurocze te skrzyneczki! Serweta będzie cudowna!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak duża będzie serweta? Zapowiada się świetnie. Skrzyneczka z różą bardzo romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję. Serweta będzie na komodę o wymiarach 120 cm na 40 cm.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  32. Śliczne prace, serweta zachwycająca. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  33. Chusteczniki i szkatułki są śliczne, ale najbardziej mnie zachwyca obrusik. Ależ będzie wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Serweta jest przepiękna -podziwiam za cierpliwość do takiej ilości elementów:) Prace decoupagowe zachwycające -piękne motywy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. No, no, no, prace świetne! Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Serweta jest naprawdę niezwykła. Zachwycają mnie też Twoje prace decoupageowe.

    OdpowiedzUsuń
  37. decoupage to magia, dosłownie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne prace, za obrus z elementów podziwiam. Szkatułka i chustecznik mają śliczne motywy 😀

    OdpowiedzUsuń
  39. Serwetka to będzie "majstersztyk" najwyższych lotów. Ślicznie i koilorowo sobie poczynasz z tymi skrzyneczkami. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwsza szkatułka jest moją ulubienicą - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za odwiedziny. Śliczny bieżnik będzie.Szkatułki bardzo ładne:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne prace 🌸💟😘 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne te prace techniką decoupage. Co do serwety przyglądam się jej i może z podobnych elementów też coś stworzę. Wygląda to wszystko pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie tu u Ciebie :-) Jestem pierwszy raz od Małgosi przyszłam i oderwać oczu nie mogę :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem zachwycona, Dorotko, Twoimi pracami. Niestety nie robię na szydełku zbyt wiele, bo po wypadku mam niezbyt sprawne ręce i nie mogę wykonywać zbyt precyzyjnych prac. W ramach rehabilitacji nauczyłam się filcowania, decoupage i robienia ozdób typu aniołki, mikołaje itp. I jest to już moja pasja, więc chętnie podpatruję i podziwiam nowe rozwiązania. Pozdrawiam serdecznie. Marzena

    OdpowiedzUsuń
  46. Serweta zapowiada się cudowna. A pudełeczka śliczne

    OdpowiedzUsuń
  47. Wysyp śliczności, podziwiam, jaka jesteś pracowita :)

    OdpowiedzUsuń
  48. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna serweta, ja mogę tylko powzdychać , bo nie umiem :( Szkatułki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Thank for your very good article.! i always enjoy & read the post you are sharing!

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń