sobota, 1 września 2018

Szydełko i decoupage

Witam!!!
Już po wakacjach, urlop minął bardzo szybko i trzeba niestety wracać do swoich codziennych obowiązków. Dzisiaj mam przyjemność zaprezentować kilka prac, które w ostatnim czasie powstały. 
Komplecik serwetek-podkładek z kordonka Maximum w kolorach szaro- białym, szydełkiem 1,50
 Mała owalna serwetka wykonana z kordonka Maxi, szydełkiem 1,50
Techniką decoupage zrobiłam różany chustecznik
Na zamówienie dla znajomej zrobiłam dwa małe pudełeczka w różane motywy

I jeszcze prezencik jaki otrzymałam od znajomej, Kochana bardzo dziękuję i jestem przeszczęśliwa, że obdarowałaś mnie takimi cudeńkami
Kochani dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze:)) Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)))))))

71 komentarzy:

  1. Przepiękne wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace Dorotko. Gratuluję Ci uroczego prezentu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest tak piękne i perfekcyjnie wykonane , że dech zapiera:)serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace podziwiam .Muszę się też zabrać za wykonanie serweteczek podkładeczek .;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko, przepiękne prace wykonałaś. Szczególnie zauroczyły mnie te biało - szare serwetki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace nam pokazałaś. Przy podkładkach szczęka mi opadła z wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próżnowałaś latem :) całe mnóstwo wspaniałości :) serwetki to już dziergasz po mistrzowsku :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace i wspaniałe prezenty.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace sa piekne, ale szczególnie spodobała mi się pierwsza serwetka oraz biało popielate serweteczki :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest śliczne zwłaszcza te podkładki bardzo mi się podobają😘😘😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, podziwiam serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje Szydełkowe prace Doniu śliczne i serwetka i ten komplecik podkładek. Lubię takie spokojne połączenia. Śliczny chustecznik i pudełeczka. Różane motywy zawsze są takie wdzięczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Twoje prace są śliczne:))prezencik bardzo fajny:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Your crocheted pieces are to die for!Absolutely beautiful!I also love the pretty and romantic boxes.Adorable roses as ever...Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko piękne, nawet nie wiem co bardziej podziwiać, poza tym zdjęcia tego nie oddadzą, ale widziałam Twoje prace w realu i wiem że są perfekcyjne!
    Pozdrawiam Dorotko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem mam myśli powrotu do decoupage :) chociaż nie ...oglądanie Twoich prac wystarcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze, genialnie u Ciebie :) Śliczny prezent dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prace urzekły mnie różane pudełka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle piękne prace u Ciebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne prace:) Różane wzory pięknie się prezentują:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle Twoje prace są urzekające. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne serwetki. Ostatnio też zrobiłam komplet w kolorze szaro białym i zakochałam się w połączeniu tych kolorów 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli nie będzie problemu poproszę o wzór na te małe serwetki.
      renula30@interia.eu

      Usuń
  23. Podziwiam Twoje prace po raz kolejny. Serwetki piękne, a różane dekupażowe pudełka są śliczne.
    Prezenty pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prace są genialne. Pudełeczka przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne serwetki!!! Pudełeczka pełne uroku :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe prace - śliczne serwetki, urocze pudełka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dorotko, Twoje prace są przepiękne, dopracowane w każdym szczególe!
    A prezent dostałaś cudny.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo piękne serwety, a pudełka rewelacyjne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam katar więc dziś najbardziej spodobał mi się chustecznik...

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne ,cudowne pudełeczka i bardzo urokliwe serweteczki. Lubię też pracować z tym kordonkiem tylko szydełko chyba za małe
    bo wybrałam 1 i moja praca jest minimalnie za sztywna .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawet nie przypuszczałam,że będą mi się tak podobały serwetki w szarości. Piękne wszystkie prace Doniu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Komplecik jest przekroczy w tej kolorystyce .Serwetka ma ciekawy wzór . Pudełka i chustecznik śliczne.Piękny prezent dostałaś .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  33. Aż zatęskniłam za decu. Dawno nic nie wyklejałam. Mam za to postanowienie na jesień, że ruszę ostro :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe prace!!! Podziwiam szczerze!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwycam się zawsze Twoimi serwetkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. Doniu,nadal zachwycają mnie Twoje prace chociaż juz je widziałam....Cuuudne....
    Pozdrawiam serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
  37. Очень красивые салфеточки и коробки. Подарки от друга замечательные. С наилучшими пожеланиями!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko absolutnie śliczne, a szydełkowe serwetki bardzo eleganckie i szykowne!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zachwycające serwetki i piękne pudełeczka, że nie wspomnę o chusteczniku.Wszystko dopracowane , wspaniały też dostałaś prezent.
    Serdeczności zostawiam na każdy dzień .

    OdpowiedzUsuń
  40. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello dear Donia!
    Such beautiful crocket creations!
    Love your Decoupage boxes!Great work!
    Have a happy September!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  42. W końcu nowe prace :) życzę wytrwałości i weny po urlopie. Póki co widzę, że ich nie brakuje. Śliczne cudeńka. Pudełeczka są prześliczne i ten chustecznik. Piękna różane motywy. No i serwetki oczywiście bardzo starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ile cudowności ?! Zdolne paluszki !!! Komplet serwetek - cudny, a i frywolitkowa - oczywiście nieziemska... i zakładeczka czerwona - cudo !!! Chwalić, chwalić, chwalić !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podkładki są niesamowite, podziwiam ich misterność :)
    Prace decu są świetne, lubię taką klasyczną odsłonę tej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo udane prace i niezwykłe artystyczne zacięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe projekty!

    Pozdrawiam
    Ewa
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne prace, jak zawsze.
    Nie wiem co ładniejsze...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak już po lecie, dzień krótszy, a więc i może większe chęci do prac domowych, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ach, Kochana jakie śliczności zrobiłaś! Jestem pełna podziwu, bo wszystkie prace cudne😍 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawie i pięknie na Twoim blogu. I tyle cudownych arcydzieł . Przy wolnej chwili obejrzę wszystko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. A u Ciebie jak zwykle same śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam Doniu,
    Przepiękne prace 😍
    Czy na te podkładki jest gdzieś dostępny schemat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję!!! Kochana chętnie podzielę się schematem, proszę o kontakt na e-maila.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Też prosiłabym schemacik. Piękne są te serwetki. Pozostałe również urocze :)
      jdzastii@gmail.com

      Usuń
  53. Kocham serwetki. Te Twoje są sliczne i eleganckie. Skrzyneczki Równie piękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  54. So Beautiful dear Donia, and lovely roses...

    Hugs, Ida

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne prace u Ciebie powstają! Będę częstym gościem:))

    OdpowiedzUsuń
  56. Tak jak zawsze przepiękne prace. Ja nie wiem gdzie Pani znajduje tyle inspiracji do tworzenia tak cudnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń