niedziela, 16 czerwca 2019

Serwetki, serweteczki

Witam!!!
Kolejne moje prace, które w ostatnim czasie zrobiłam. Malutkie serwetki wykonane są z kordonka Cable5, szydełkiem 1.25. Takie maleństwa zawsze znajdą miejsce w naszych domach.
Dwie większe serwetki o średnicy 27 cm wykonane są z kordonka Cable5, szydełkiem 1.25
Mam przyjemność zaprezentować pierwsze prace Córci, która poszła w moje ślady i zaczęła swoją przygodę z szydełkiem. Wszystkie prace można oglądać i podziwiać na instagramie pod nazwą: @soft.toy.for.joy


A na koniec jeszcze chustecznik wykonany techniką decoupage z różanymi motywami
Dziękuję Kochani za odwiedziny na blogu!!! Serdecznie witam nowych Gości!!! Milutko Was pozdrawiam i do następnego razu:)))))))


73 komentarze:

  1. Śliczności tworzycie dziewczyny.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje serwetki cudne, misternie wydziergane, to już znam i podziwiam, ale te maluszki...przepadłam, hipci- do zakochania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wspaniale prace, pozdrawiam Ana

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace urocze, ale ten konik skradł moje serce. Jak córka podziela idzie w ślady mamy, to oznacza dużą więź między nimi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace 😍😍😍😍 masz zdolną córeczkę😲

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko piękne:))Twoje maleńkie serwetki i urocze prace córki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne prace,pogratuluj córci

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to Twoje dopieszczenie kazdego szczegółu. Widać, że córcia miała dobry wzór do naśladowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne prace! Widzę, że talent u Was dziedziczny. Przesłodkie te zwierzaczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie Twoje prace są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Such beauty!Great job and pretty roses.Best wishes!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowe są Twoje prace Doniu . Niedaleko pada jabłko od jabłoni , maskotki córki są śliczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten konik skradł moje serce ♥ Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście córcia poszła w Twoje ślady. Twoje i Jej prace są dopracowane do perfekcji. Gratuluję i pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful little napkins and the pets !!

    The roses, I can smell them

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetki bardzo ładne - to fakt niezaprzeczalny. Ale zachwyciły mnie prace Twojej córki. Szczególnie konik . Gratuluję zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze serwetki. Prace córki piękne. Widać, że jabłko daleko nie spadło od jabłoni ;)). Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne serwetki,takie maluszki rzeczywiście zawsze znajdą zastosowanie :)
    Widzę że córcia odziedziczyła talent po mamusi, piękne prace :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Córka zdolniacha - fajnie przekazałaś manualne zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetki przesliczne ale córki wytwory powalają, są cudowne,dokładnie wykonane,ma talent dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dorotko śliczne są Twoje serwetki.Zaszczepilas swoje córce szydelkowanie. Prześliczne są, życzę jej powodzenia. Szkoda, że moja córka nie chce robić na szydełku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne serwetki Dorotko, szczególnie mi się podobają te maleńkie. Córcia talent ma zapewne po mamusi - urocze są jej maskotki i bardzo profesjonalnie wykonane.
    Pozdrawiam cieplutko obie panie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie władasz szydełkiem a i decoupage warte uwagi. Podoba mi się ten różany motyw.Wzory serwetek bardzo ciekawe. a maskotki niezwykle urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczności same tutaj widzę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow,te zabaweczki sa po prostu cudne, porwalabym tego konika dla mojego synka☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne serwetki, jak kwiaty:) Projekty Córci zachwycające:) Chustecznik prezentuje się wspaniale:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne serwetki, lubię takie maleństwa. Maleństwa Córci równie piękne. Od razu widać, że zdolności są po Mamie:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, cudne serwetki a zwierzaczki fantastyczne😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Same wspaniałości!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne prace - obydwie macie niezaprzeczalny talent. :) Pozdrawiam Cię Doniu bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie prace super. Z pewnością cieszysz się, że córka poszła w Twoje ślady. Ja mam dwóch synów, którzy boją się nawet dotknąć szydełka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne prace ! Serwetki jak zawsze zachwycają wzorami :-)
    Szydełkowe zwierzaczki są słodkie ! Zaraz zajrzę na instagram.
    Różane pudełko jest bardzo eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Same cuda 😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  35. Nooo, oczopląsu dostałam od tych śliczności, najpierw Twoje, a potem córci, podziwiam i gratuluję :) Mnie ostatnio też szydełko nie odpuszcza ...i cieszę się z tego bardzo :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Córa prawdziwa następczyni Mamy, piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Twoje serwetki ale te szydełkowe przytulanki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pewnie masz wielką radość z tego, że i córka chwyta za szydełko, na dodatek z takim sukcesem = maskotka jest urocza. Twoje serwetki jak zawsze zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obie pieknie szydełkujecie! Twoje serwety i serwetki zawsze dopieszczone i najmniejszym szczególe. Córcia super rozpoczyna przygodę z szydełkiem. Gratuluję i kibicuję jej sukcesom. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  40. miętowy hipcio - super, od razu wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Красивые салфетки, ваша дочь связала замечательные игрушки! С наилучшими пожеланиями!

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczne prace! Córka równie uzdolniona jak mama :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje serwetki śliczniutkie i widać, ze córka odziedziczyła dobre geny, bo prace, które wykonała rewelacyjne!!!
    Chustecznik pięknie ozdobiony! Bardzo praktyczny przedmiot 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  44. Hipcio jest super:) :) :)
    Wszystko jest wspaniałe , ale hipcio podbił moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne staranne pracę. Konik cudny

    OdpowiedzUsuń
  46. Konik mnie zachwycił, cudowny. Inne prace tez piękne

    OdpowiedzUsuń
  47. Konik mnie zachwycił, cudowny. Inne prace tez piękne

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudnej urody serwetki :) łał ale córcia zdolna maskotki wspaniałe łał
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne serwetki :) Masz rację, maluszki zawsze znajdą dobre miejsce, ale i te duże pięknie ozdobią stół. Na tych dużych zauważyłam fajny akcencik kwiatowy. Bardzo ciekawy dodatek w innej technice.

    Gratulacje dla córki, że poszła w ślady mamy. Widać, że ma talent. Pluszaki wyglądają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Prześliczne i serwetki, i zwierzątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne i ciekawe serwetki :). Super, że córeczka poszła w twoje ślady. Ma dziewczyna talent :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dorotko, piękne rzeczy robisz! Jestem zachwycona tymi dziełami sztuki, to prawdziwe rękodzieło!!! I maskotki Beatki cudowne!!! Nie mogę się wprost nadziwić! Twoja kuzynka Aneta
    �� �� ��

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne maskotki. Serwetki też cudne. Można wiedzieć skąd wzór na te większe?

    OdpowiedzUsuń
  54. Serwetkami zawsze się Twoimi zachwycam. Dzisiaj jeszcze mnie zachwycił ten szydełkowy zajączek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  55. Efstrasios288020 lipca 2021 23:09

    Bardzo fajny blog. Będę go odwiedzać częściej.
    __________
    https://hot-hatch.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  56. Super informacje znaleźć można na tym blogu.
    _____
    https://panielegancja.pl/

    OdpowiedzUsuń
  57. Czekam na kolejny wpis tak samo interesujący jak ten.
    ________________________
    https://bif24.pl/biznes/insight/

    OdpowiedzUsuń
  58. Super informacje można tutaj znaleźć.
    ____
    https://modmod.pl/category/trendy/

    OdpowiedzUsuń
  59. Takie artykuły na pewno spodobają się każdemu czytelnikowi.
    _________
    wynajem pojazdów elektrycznych

    OdpowiedzUsuń
  60. Informacje są bardzo ciekawe, dlatego też poczytam inne artykuły.
    ____
    wentylator łazienkowy sufitowy

    OdpowiedzUsuń
  61. Super wpis, który ma mnóstwo ciekawych informacji.
    ____
    biuro wirtualne poznań

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajne informacje tutaj znalazłem o których nie wiedziałem.
    _______
    Depilacja laserowa w Poznaniu

    OdpowiedzUsuń
  63. Naprawdę super blog, który zrobił na mnie ogromne wrażenie.
    ____________
    Producent mebli na wymiar

    OdpowiedzUsuń