niedziela, 23 marca 2014

Kolorowe pisanki

Witam!
Były kurki i zajączki a teraz przyszedł czas na kolejne wielkanocne ozdoby czyli kolorowe pisanki.
Jajeczka-pisanki wykonane są z kolorowych kordonków Cable5, szydełkiem 1,25. Ozdobione są różnymi, kolorowymi kwiatuszkami. Mogą być piękną, świąteczną dekoracją stołu wielkanocnego oraz różnego rodzaju stroików.






Bardzo gorąco dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa, które tu zostawiacie. Witam nowych Gości.
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

64 komentarze:

  1. Och, jak kolorowo i wielkanocnie dziś u Ciebie Doniu. Tyle jajeczek już ozdobiłaś i pięknie zaprezentowałaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, kolorowo, wiosna !!!!
    Widzę tę śliczne serwetki pod jajami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Dorotko i znowu piękne, kolorowe cudeńka :)
    Pozdrawiam cieplutko Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Сказочно красиво и очень празднично!!! Браво!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajecznie i kolorowo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kolorowe pisanki:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorowe ubranka jajeczek. Piękne serwetki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i kolorowe,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne i kolorowe jajeczka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ozdobione, barwnie i wiosenne. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne jajka ! Przy deszczowym dniu od razu lepiej człowiekowi na duszy. Tak kolorowo !

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola Donia, son preciosos me encantan muy primaverales,besos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że u Ciebie już Wielkanoc :) Ja za te jajka już od lutego biorę się i zacząć nie mogę. Chyba w tym roku ograniczę się do kurki wielkanocnej, bo tych pisanek, to chyba nie zrobię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poprzeglądałam Twój blog i muszę przyznać, że jestem absolutnie zauroczona! Internet jest teraz zapełniony, zarówno z jakościowymi, robótkami absolutnie bezwartościowymi, na które czasem nawet patrzeć wstyd. Tym bardziej otuchą dla oczu i duszy było dla mnie patrzenie na Twoje prace. Tak wszystko dopracowane, tak precyzyjnie wykończone! Podziwiam, i bardzo się cieszę, że to zobaczyłam.
    Pozdrawiam. Luda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ubranka na jajeczka. Kolorowe więc wesołe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Красивая одежда для яиц, красочная и нарядная! Очень красиво все оформлено и сфотографировано. С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kolekcja jajeczek. Kolorowe takie wiosenne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne! U mnie szaro i pada od wczoraj, a tu takie cudne kolorki :).
    Pięknego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne pisaneczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajeczka jak z obrazka , przepiękne Doniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo duzo tego narobiłaś. Śliczne jajka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne takie kolorowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne :) Lubię takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ kolorowe, śliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  25. How beautiful you decorated your easter eggs Donia!Great work!Wish you a happy week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  26. jajka urocze i do tego tak pięknie ozdobione! :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Doniu pisanki wykonałaś przecudne, pięknie ozdobią wielkanocny stół. Pozdrawiam i również życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te szydełkowe jajeczka są śliczne;- super mają kolorki.
    A z pod spodu wyglądają jakieś równie cudne serwetki.
    Wiosennie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne jajka! Takie kolorowe i radosne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne pisanki, wspaniałe kolory, urzekły mnie ;) wzór też ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisanki są śliczne i bardzo radosne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne pisanki, takie kolorowe i świąteczne :). Strasznie mi się podobają :)
    Nominowałam Cie do zabawy Liebster Blog Award. Jeśli masz ochotę odpowiedzieć na kilka moich pytań, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne te Twoje pisaneczki,kolorowe i wesołe:)
    Pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczne pisanki :) I te zajaczki w poprzednim poscie! Moje pisanki juz prawie gotowe :) Pozdrawiam i dodaje bloga do ulubionych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniała kolekcja - wygląda pięknie, wiosennie i kolorowo - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne te twoje pisanki moje już prawie gotowe .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie kolorowo i wiosennie
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aż chce się swiąt patrząc na Twoje jajeczka

    OdpowiedzUsuń
  39. Superaśne i kolorowe jajca.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. zrobiłaś piękne ubranka dla tych pisanek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale jajcarsko:-))) Ślicznie!!!
    Pozdrowionka i zapraszam na moje Candy:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Artystka z Ciebie! Fajne wzory i kolory i strasznie mi się podoba, że jeszcze na koniec dodałaś te kwiatuszki:) Piękne jajeczka, mega wypracowane i pozytywne.

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ooo bardzo ładne! :) Podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne kolorowe jajka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Oh, jaka piękna wiosna u Ciebie :))) Prześlicznie i nastrojowo - kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz com sua doce presença!!! Obrigada!!!
    Lindas inspirações de Páscoa!!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Cóz ja mogę tu jeszcze dopisać, pięknie jest, święta mogłyby już przyjść :-) Ja dopiero zacznę szydełkować swoje pisanki, pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne kolorowe pisanki :) Oj przygarnęła bym taki kieliszek z nimi ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Super jajeczka i jak ich duzo ' u mnie cisza z jajkami musze zobaczyc czy mi cos z zeszlego roku nie zostalo ,,,

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale fajne :) Ślicznie i kolorowo .

    OdpowiedzUsuń
  51. Nadziergałaś dużo pięknych i kolorowych pisanek tylko podziwiać;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Tradycyjnie piękne :) I tradycyjnie nie wiem, co dodać, bo brakuje mi słów. Tak więc, tylko pomilczę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne te Twoje "dzierganki". Z chęcią będę zaglądała do Ciebie i podglądała. Może kiedyś też się skuszę i sobie zrobię podobne, tylko musiałby ktoś odrobinę wydłużyć dobę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie poproszę o schemacki wzorów na koszulki na jajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Dziękuję za miłe słówko!!! Z przyjemnością podzielę się schematami na jajeczka, bardzo proszę o kontakt na e-maila.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  55. Cześć jestem Olcia ,
    bardzo dobrze czyta się twoje teksty, zapewne obejrze twojego bloga też nie raz, a teraz pozdrawiam oraz proponuję wejść na moją strone www

    OdpowiedzUsuń