niedziela, 13 marca 2016

Koronkowe i szydełkowe ozdoby na Wielkanoc

Witam!!!
I kolejne moje ozdoby. Na początek szydełkowe, kolorowe jajeczka ozdobione kwiatuszkami. Jajeczka wykonane są z kolorowych kordonków Cable5, szydełkiem 1,50.



Koronkowe jajeczka, kilka mniejszych i dwie większe ozdobne pisanki.




Patera szklana, którą również ozdobiłam koronką z gipiury

I na koniec kilka kurek i zajączków, które wykonane są z kolorowych kordonków Cable5, szydełkiem 1,50

Dziękuję Kochani za tyle ciepłych słów pod ostatnim postem, cieszę się, że koronkowe jajeczka przypadły Wam do gustu:)))))) Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

81 komentarzy:

  1. Po prostu ach! Szydełkowe jajka są cudne, ozdabiane gipiurą - cudne! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doniu! Tak cudne szydełkowe jajeczka to chyba tylko Ty potrafisz zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wysyp wielkanocnych piękności. Jajeczka podbiły moje serducho:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ozdoby :)jajeczkami zwłaszcza jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle delikatne, misternie zrobione pisanki! Zachwyciły mnie wszystkie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudeńka :) piękne ozdoby :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczności!!! Zachwycają mnie Twoje koronkowe jajeczka - są takie delikatne :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby, szczególnie koronkowe jajka robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same piękności .Jajka z gipury skradły mi serce.Widziałam je osobiście naprawdę są cudowne.Szydełkowe dzieła sliczne.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńka, pięknie ozdobią stół wielkanocny!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przpięknie wykonane ozdoby,bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, subtelne i bardzo wiosenne ozdoby wielkanocne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello dear Donia!!
    Wnderful crochet eggs!!
    Great work!!Have a happy week!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przpięknie wykonane ozdoby,bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne,a te szydełkowe jakie kształtne i rowniutkie,gdzie takie balony znalazłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko prześliczne :) Pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności same!!! Cudnie Ci wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ te jajeczka są przepiękne.
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne ozdoby,dech zapiera:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne! Nie mogę oderwać oczu...

    OdpowiedzUsuń
  21. "Ontem foi embora.Amanhã ainda não veio. Temos somente hoje, comecemos!!!Qualquer ato
    de amor, por menor que seja, é um trabalho pela paz" (Madre Teresa de Calcutá)
    Fico sempre feliz com sua doce presença lá no meu cantinho! Obrigada!

    Um grande abraço querida, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne, idealnie wykonane!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudne są te szydełkowe pisaneczki!:) a koronkowe to zapierają dech w piersi ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace, przygotowania do świąt idą u Ciebie pełną parą

    OdpowiedzUsuń
  25. Jajeczka mnie urzekły, takie delikatne, wręcz eteryczne, małe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności ! Przepiękne jajeczka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne,bardzo mi się podobają, jak u większości dech mi zapierają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Same cudeńka te pisanki, a patera ozdobiona koronką świetny pomysł, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojejku jakie cuda! Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Są cudne!
    U mnie pewnie szydełkowych ozdób nie będzie, bo jednak kordonek to chyba nie dla mnie ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Napatrzeć się nie mogę tyle tu małych arcydzieł. Jaja zdobione gipiura to majstersztyk.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie jajeczka są przecudne. Szydełkowe mają piękne wzory i kolory, a gipiurowe delikatne i bardzo oryginalne. Żałuję,że nie mam cierpliwości do małych form, dobrze,że synowa pisanki maluje,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie jajeczka piękne. Te szydełkowe i ozdobione gipiurą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe -cudowne :))))jestem pod wielkim wrażeniem - szydełkowe są idealne, a na te z gipiurą już zachorowałam :))) Ach jak u Ciebie uroczo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie są prześliczne, jesteś Doniu czarodziejką. Bardzo mi się spodobał pomysł na ozdobienie patery!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Doniu wszystkie Twoje ozdoby skradły moje serce,jesteś niesamowita i tworzysz piękne rzeczy,prawdziwa z Ciebie artystka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne pisanki!!! Podziwiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczne :) A koronkowe bardzo pomysłowe :-D

    OdpowiedzUsuń
  39. wszytko śliczne ale te jajeczka i patera ozdabiane gipiurą wprost cudowne

    OdpowiedzUsuń
  40. Ileż pięknych jajeczek i nie tylko. Napatrzeć się nie mogę, takie śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne jajeczka Dorotko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Очень красивые яйца, связанные крючком и украшенные гипюром! Курочки и зайчики великолепны! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne prace, koronkowe podobają mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne. Ja jestem na etapie malowania koronek. Wciąga mnie to. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Niesamowite! Przepiękne jajeczka:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Niesamowite! Przepiękne jajeczka:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Super jaja! Nawet mimo szarości za oknem wniosą trochę wielkanocnego nastroju do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. To je překrásná nádhera :o) Posílám pozdrav...
    Martina

    OdpowiedzUsuń
  49. Prawdziwą sztukę tworzysz... niezwykłe są Twoje dekoracje wielkanocne. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  50. Donatko jestem pełna podziwu dla koronkowych jajeczek a i tym szydełkowym niczego nie brakuje.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  51. Prześliczne ozdoby!! Szydełkowe z kwiatuszkami takie "TWOJE", piękne, a te gipiurowe boskie są!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne jajeczka:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Takie piękne, że aż miło popatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne jajeczka koronkowe a o tych szydełkowych już nie wspomnę. Pozdrawiam cieplutko Ania

    OdpowiedzUsuń
  55. Koronkowe jajeczka skradły moje serducho :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Nice work!!! Happy spring!!!!
    Have a nice day!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Ależ cudeńka u Ciebie. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudne ozdoby wyczaroeałaś :) pozdtawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. jakie cudne, misternie wykonane! chylę czoła przed tak zdolną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Koronkowe jajka są piękne. Jestem nimi zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  61. o WOW, WOW WOW!!! Te koronkowe pisanki są prześliczne , rajciu chyba nigdy tak pięknych nie widziałam. Zakochała ! Zazdroszczę umiejętności i talentu bo ja bym nigdy nie potrafiła takich zrobić :( Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowne. Podziwiam! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kauniit, olet taitava. Happy Easter!

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam,podziwiam.taka.misterna.prace.i.gratuluje.talentu,sa.przepiekne,po.prostu.slow.brak,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Wielkanocne jajeczka także wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń