sobota, 25 kwietnia 2015

Serwetka z kwiatowym motywem

Witam!!!
Zrobiłam sobie małą przerwę w dzierganiu obrusa i w między czasie wykonałam serwetkę z kwiatowym motywem z białego kordonka Cable5, szydełkiem 1,25. Schemat serwetki pochodzi z Sabrina Robótki, zeszyt 6/ 2005.



Ale cały czas dziergam obrus, już jest prawie połowa drugiej części obrusa. Niedługo powinnam wypełniać środek między kwiatowymi elementami i sama jestem ciekawa jaki będzie efekt końcowy dużej robótki.

Na koniec moje ostatnie zakupy, które poczyniłam, trochę się rozszalałam, ale mam w planach nowe już prace i te kolorki kordonków mi się przydadzą.

Kochani dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze:)) Gorąco witam nowych gości:)) Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłego weekendu:))

38 komentarzy:

  1. Spore zakupy, oj będzie się działo:):) a serwetka śliczna, bajeczny motyw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka piękna ! Z nuecierpliwością czekam na obrus. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ulubionych modeli, ślicznie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna serweta!!! Obrus też zapowiada się cudnie, a zakupy - och, tylko pozazdrościć:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear Donia,what a preety tablecloth!
    Beautiful Spring creations!!
    Have a lovely weekend!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna serwetka. A kordonków nigdy nie jest za dużo. Udane zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. serwetka cudna :) a obrus na pewno będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. So beautiful!
    Nice Sunday Crissi

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace zawsze mnie zachwycają,ciekawa jestem obrusu. Miłej niedzieli. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna serwetka i zapowiedź obrusu fajna :))) Zakupy milutkie i urocze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow lovely work.... as always!!!!
    Have a nice sunday!! and my g+ for you!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Doniu piękna serwetka,obrusik jak skończysz to dopiero będzie cudo :))
    Nitek do robótek nigdy dość,udane zakupy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój wczorajszy komentarz poleciał w kosmos. Serwetka śliczna Doniu, ten wzór ma tyle uroku, że nawet ja go 2 razy robiłam. Obrus zapowiada się świetnie i bardzo mi się podoba brzoskwiniowy kordonek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna serwetka :) A coś z elementów cudne będzie :) pewnie już skończyłaś to pokaż, na fb podobny wzorek widziałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serwetka . Ja jeszcze takiego dużego obrusu nie wydziergałam i chyba nie wydziergam bo nie wystarczy mi cierpliwości. Super zakup ., oj jak takie zakupy cieszą !!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Doniu, każda Twoja praca jest fantastyczna! Za obrus biję pokłony do samej ziemi;)
    Zakupy zawsze cieszą. Wspaniałe kolorki, ciekawe co z nich wyczarujesz.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serwetka jak zawsze zachwyca urodą i cudnym wykonaniem. Obrus zapowiada się fantastycznie, nawet trudno mi sobie wyobrazić ile pracy wymaga wykonanie takiego dużego obrusu. Jestem pewna, że powstanie kolejne cudeńko. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna serwetka! A brzoskwiniowy (?) kordonek piękny, ależ z tego cuda powstaną. Z przyjemnością dodaję blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna serweta :-) Przepiękny wzór i perfekcyjne wykonanie :-)
    Obrus jest coraz piękniejszy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje serwetki zawsze wywołują mój podziw,jesteś mistrzynią szydełka.
    Miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne kolory i ciekawe kolorki kordonków. Dzięki Tobie w końcu zmobilizowałam się i sięgnęłam po szydełko. Pierwsze kwiatuszki mam już za sobą, ale takiej perfekcji jak Ty to w życiu nie osiągnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzór serwetki prześliczny, lubię takie delikatne motywy i wzorki :) a obrus?? zapowiada się bardzo ciekawie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzien dobry!
    Od dluzszego czasu zagládam na Pani bloga i jestem pod wrazeniem prac,ktore Pani wykonuje,sa perfekcyjne, znakomite.
    Troszke probuje szydelkowac , ale mam problem, a nie mam sie do kogo z nim zwrocic.Z netu sciagnelam wzor elementow na obros http://cs14102.vk.me/c540106/v540106796/53cfb/GGL5CB6vcuY.jpg ,troszke ich uszydelkowalam, ale nie wiem jak je polaczyc, Pani duzo wykonuje prac z elementow, to moze mi cos podpowie, bardzo prosz i dziekuje moj mail; bslotnicka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj, piękna serwetka, cudne te tulipanki. Zakupy pokaźne, ale na jakim cudnym obrusie leżą. Rewelacyjny ten wzór. Pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna serwetka. Obrus jak skończysz to będzie cudo

    OdpowiedzUsuń
  26. Serwetka prezentuje się świetnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  27. Serweta piekna ale ten obrus bardzo mnie zaciekawił chyba wzór nie jest taki trudny a pieknie będzie wyglądał.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  28. Olá amiga, vim desejar-lhe um abençoado início de mês.
    Lindo trabalho...amei aprecia-los!
    Doce abraço Marie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Восхитительно красивая салфетка, скатерть будет тоже красивая, замечательные покупки. С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  30. Serweta śliczna! Bieżnik już nabiera uroku, ale wyobrażam sobie jak Cię kuszą te nowe niteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam. Bardzo ładne serwetki, wprost idealne. Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Serwetka śliczna i jestem bardzo ciekawa obrusu. Kordonkowe zakupy widzę bardzo udane:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały obrus się zapowiada, a serwetka jest prześliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie! Tak bardzo chciałabym umieć też dziergać takie cuda! Szkoda, że moja babcia nie zdążyła mnie nauczyć. Podziwiam Twoje dzieła! Pozdrawiam ciepło;-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Very beautiful! Love them !
    Could you tell me, pleae, what sort of thread did you use ( how thick is) and what crochet number? Thank you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Dziękuję za miły komentarz. Serwetka wykonana jest z białego kordonka Cable 5, szydełkiem 1,25.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń