niedziela, 25 czerwca 2017

Szydełkowe serwetki i decoupage

Witam!!!
Kochani dzisiaj mam przyjemność zaprezentować małe serwetki-podkładki zrobione z moich ulubionych schematów, które uwielbiam dziergać i często powtarzam w swojej kolekcji a przy okazji są wspaniałym prezentem dla najbliższych. Serwetki wykonane są z kolorowych kordonków Maxi, szydełkiem 1,25.

Jeszcze kilka moich prac decoupage: kompleciki podkładek i chusteczniki wykonane na zamówienie





A na koniec kocurek Maciuś, który wita i pozdrawia Was w niedzielne popołudnie
Dziękuję za przemiłe komentarze:)) Serdecznie witam nowych Gości na moim blogu:)) Gorąco Was wszystkich pozdrawiam oraz życzę wspaniałych i udanych wakacji:)) Buziaczki:))))))

73 komentarze:

  1. Jakie urocze ... Masz rację, takie drobiazgi a prezent elegancki.
    Kot mnie rozbroił :):):) to spojrzenie
    Podrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki przepiękne, dekupażowe robótki także. Muszę znaleźć trochę czasu, żeby zrelaksować się przy dekupażu. Uwielbiam ten rodzaj odpoczynku. Zdjęcie z kotkiem świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki z kordonka są niesamowicie piękne 😊 A koteczek jest śliczny i ciekawski 😆

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki są piękne i decoupage też taki romantyczny! :))
    Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace szczególnie przypadły mi do gustu serwetki.Nie dziwię się kotkowi, że zagląda z ciekawością, pewnie też się zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace Dorotko a tęczowe serwetki wprost zachwycają.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego i udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nabrałam ochoty na takie serweteczki, bardzo podobają mi się wzory, szczególnie tych drugich, można gdzieś znaleźć schematy, czy to z twoich prywatnych zbiorów? A różane motywy decu śliczne bardzo romantyczne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję za przemiły komentarz:))Z przyjemnością podzielę się schematem serweteczek,tylko proszę o kontakt na e-maila.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Witam serdecznie, bardzo prosiłbym o przeslanie mi na maila wzoru tych ulicznych podkładek, czy można też zrobić podobnie owalna serwetek? Pozdrawiam, Kasią
      Mój mail zinawitch@gmail.com

      Usuń
  8. Jak widać róże królują! Prześliczne prace! Pozdrawiam z upalnego Podkarpacia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serwetki i pozostałe prace. Doskonałe na prezent:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne wszystko! A zdjęcie kota mnie rozbawiło, świetne ujęcie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są Twoje prace, ale dziś moją uwagę skradł Maciuś:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace bardzo mi się podobają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maciuś ma rewelacyjne zdjęcie!
    Świetne prace.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudeńka jestem zauroczona.Maciuś świetnie pozuje do zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ileż romantycznej nuty jest w tych pracach! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ochom i achom nie ma końca :) Przepiękne są te kolorowe serweteczki i decoupage'owe cuda. A na widok Maciusia nie sposób się nie uśmiechnąć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przychodzę z rewizytą, pracę cudne, a kotek jest bardzo sympatyczny i bardzo fotogeniczny:). Gdybyś miała ochotę zapraszam do siebie do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, przepiękne serwetki! A mam ogromną prośbę: mogłabym prosić o schemat? od dawna szukam ładnego schematu na takie podkładki, ale z miernym skutkiem. Mój adres to: ksiegozbiorkasiny@gmail.pl. Z góry bardzo dziękuję:)
    PS przepiękny kociak!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne podkładki w fajnych kolorkach. Wzorek urokliwy!!!
    A prace decuopagowe wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne podkładeczki,na pewno ucieszą obdarowane osoby, w decu też świetnie sobie radzisz Doniu :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie serwetki, pięknie się prezentują:) Decoupage prześliczny:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle same sliczności a zdjęcie kociątka urocze ...:) Pozdrawiam i Tobie równiez życzę udanego wypoczynku z szydełkiem w ręku rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny jest ten wzór serweteczek. Muszę poszukać w sieci, bo już od dawna obiecuje sobie takie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne robótki - za każdym razem podziwiam:))
    Maciuś uroczy - tak jakby się bawił w zabawę " a ku-ku":))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Doniu,jesteś mistrzynią rękodzieła...serwetki super,a dekupaż miodzio....bardzo gratuluję !
    Kotek Maciuś bardzo fotogeniczny - pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  27. Szydełkowe podkładki cudowne i wykonanie tylko podziwiać. Decu...jestem zachwycona w romantyczne róże.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dziwię się ,że często powtarzasz te wzorki bo są prześliczne , w szczególności ten drugi wzorek bardzo mi się spodobał :)
    A decoupage świetny!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne serwetki w radosnych kolorkach, a decu zachwycjące

    OdpowiedzUsuń
  30. Doniu, jak zwykle chylę czoła. Cudności u Ciebie jak zawsze. Może w końcu zrobiłabyś coś, co nie jest piękne :) tak dla odmiany

    OdpowiedzUsuń
  31. Doniu, Twoje prace zachwycają, a Maciuś jest przeuroczy. Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne serwetki. Urocze wzory, śliczne kolory. Pięknie zaprezentowane. A kocio- słodziak Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne te serwetki. A prace dekupaż bardzo stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pracowita z CIebie pszczółka Kochana, śliczny decoupage ale te serwetki szczegolnie chwytają mnie za serce:* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne te podkładki i te szydełkowe i decu :-D

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne serwetki i podkładki chusteczniki wspaniałe - same cudeńka potworzyłaś :) hihi ale milusiński ładny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Same śliczności pokazujesz Doniu, a pastelowe komplety serwetek,pięknie dobrane kolorystycznie są już Twoją specjalnością.Pozdrawiam i mam nadzieję,że ten komentarz nie poleci w kosmos,jak poprzednie,z powodu burz.

    OdpowiedzUsuń
  38. Podkładki cudowne i takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Doniu przecudne prace. Wszystko wykonane starannie i z sercem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej, ile cudowności, piękne te podkładki i chusteczniki:))) A kotek cudowny:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Same wspaniałości wyczarowałaś:)
    Uroczy kotek!

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  42. Serwetki i podkładki mnie zauroczyły. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Trzeba mieć dużo cierpliwości by czarować takimi pracami:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podkładeczki urocze! Te kolorki czarują po prostu! Uwielbiam róże także i podkładki i chusteczniki mnie zauroczyły!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne prace , podobają mi się w szczególności szydełkowe serwety w pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Very beautiful 👍👏🌹

    OdpowiedzUsuń
  47. Poszperałam po Twoim blogu i jestem pod wrażeniem: tyle pięknych prac! Szczególnie urzekły mnie szydełkowe serwetki i obrusy, sama kiedyś trochę szydełkowałam i wiem ile pracy i cierpliwości to wymaga. Twoje prace są przepiękne i bardzo starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ależ cudowne rzeczy pokazujesz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne podkładki i serweteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Same piękności wychodzą spod Twoich łapek:)
    Serwetki prześlicznie się prezentują a decu przeurocze!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Serwetki piękne... Ale to od tych zestawów decoupage nie mogę oderwać spojrzenia. I te chusteczniki...marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Takie cuda tworzysz, że normalnie wyjdzie mi jakiś komentarz chwalebny hihi.

    Także napiszę w największym skrócie jakim mi się uda hihi ... Twoje prace są zachwycające. Serwetki, wzór, kolor - cudo. A prace decoupage, to kwintesencja kobiecości :).

    Masz bardzo fajne pudełko na okrągłe podkładki. Kotek jest uroczy :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Komplety podkładek fantastyczne - bardzo mi się podobają - lubię motyw róż! :)
    Chusteczniki też są fantastyczne! perełki dodają klasy!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne, kolorowe serweteczki!
    A prace decu zachwycają :-)
    Uwielbiam różane motywy.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne prace, bardzo podobają mi się różane motywy, a kot chyba też zagląda zachwycony. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  56. Красивые салфетки, великолепные наборы декупажа! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna robota, podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje wydziergane podkładki są REWELACYJNE! dopieszczone w każdym detalu!
    Te z decoupage też są super - podoba mi się ich prostota i dobrane motywy - ale te pierwsze to po prostu... miód malina cudeńko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Prześliczne serwetki w pięknych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  60. Przecudne te serwetki. Te na drugim zdjęciu szczególnie. Czy mogłabym prosić o namiar na schemat?

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam!!!
    Bardzo dziękuję.Chętnie podzielę się schematem, proszę o kontakt na e-maila.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo.piekne.Twoje.prace,swietne.podkladki.i.piekne.dekupage,dziekuje.i.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. This is a really good idea that you have going on.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękności, bardzo piękne serwetki podkładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudne rzeczy robisz! Zachwycam się serwetami, obrusami a słodkie podkładki skradły moje serce :) Uśmiecham się do Ciebie o schematy do nich....proszę :) Asia

    OdpowiedzUsuń