niedziela, 23 lipca 2017

Szydełko i decoupage

Witam!!!
Dzisiaj mam przyjemność zaprezentować kilka moich prac, w pierwszej kolejności serwetki, wykonane z kordonka Cable5, szydełkiem 1,25. Przyznam się szczerze, że ta większa serwetka trochę mi nie wyszła, szczególnie jej wykończenie, ale oceńcie sami....


Jeszcze kilka prac decoupage. Do chustecznika w niebieskim kolorze, który prezentowałam wcześniej w poprzednim poście, zrobiłam sobie komplet świeczników, komplet podkładek pod kubeczki, serwetnik i serduszka-zawieszki




Witam gorąco nowych Gości, którzy w ostatnim czasie dołączyli do grona Obserwatorów:))
Kochani dziękuję za miłe słówka:)) Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)) Buziaczki:))))))))

53 komentarze:

  1. Dorotko, mnie się wszystkie serwetki niesamowicie podobają. Komplet decoupage'owy jest prześliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki.sa.piekne,nie.rozumiem.jak.Ci.nie.wyszla,wygladaja.naprawde.swietnie,a.komplet.deupage.wyglada.ciekawie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki są rewelacyjne a ta duża szczególnie mi się podoba, komplet w niebieskich kolorach po prostu cudo.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ jesteś skromna! Serwetki są bardzo ładne. Żadnych niedociągnięć nie widać. Dekupażowe robótki, jak zwykle, prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serwetki, no i komplet decu czarujący motywem i kolorem.
    Ja również nie widzę żeby coś nie tak było z pierwszą serwetką a wzór godny szydełka:):)piękny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotka cudowne serwetki.Sliczne decupage ,to masz cały komplecik .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym chciała, żeby mi tak wychodziło jak Tobie nie wychodzi:-) Piękne serwetki i bardzo nastrojowy komplecik decu, podoba mi się bardzo delikatna kolorystyka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Większa serwetka ładnie wygląda, niczego w wykończeniu jej nie brakuje. Małe serweteczki mają cudowny wzór,może byś się nim podzieliła? Jestem zachwycona kompozycją kwiatową na ostatnim zdjęciu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję.Kochana podesłałam schemat małych serwetek na e-maila.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  9. sliczne prace....jak dla mnie wszystko jest super...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są wszystkie prace i szydełkowe i decu. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje wszystkie prace Doniu zachwycają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetki śliczne a komplet decoupage urzeka delikatnością... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie wyszła?! Piękna jest! Cuda tworzysz po prostu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszła, wyszła ta duża serwetka. Jest piękna, te mniejsze serwetki też śliczne. Decupage bardzo mi się podobają, bardzo stylowe. Wspaniały komplet i ozdoba stołu :)).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace, Dorotko!
    Ta większa serwetka zachwyca oryginalnym wykończeniem.
    I uroczy komplet decu!
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne serwetki a decu urocze, delikatne i ... niebieskie. Tak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Deku i szydełko wychodzi Ci obłędnie! Jest tu u Ciebie tak delikatnie! Wielkie WOW! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne serwetki!!! Decu prace również bardzo mi się podobają!! Wspaniałe wzorki!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie wykończenie i całe serwetki są śliczne :-D Dekupażowe komplety fantastyczne :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetki bardzo ładne, na zdjęciach prezentują się super. Małe mają śliczny wzór.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jestem fachowcem, więc technicznych niedoskonałości nie widzę, serwetki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! podziwiam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne prace. Nie bądź dla siebie taka surowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne serwetki. Może i ja zacznę coś dziergac 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko cudne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem Dorotko, co Ci nie wyszło w tej serwetce - dla mnie jest zachwycająca jak i pozostałe. Komplecik decu też jest śliczny i niezwykle efektowny.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podobają mi się Twoje prace, serwetki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne prace!!! Bardzo mi się podobają!!!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe i bardzo romantyczne prace:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, Patrzę, patrzę- co tam nie wyszło ? Może to była taka "wpucha"? Robię też, bloguję , też i widzę, że wykonałaś PIĘKNE serwetki ! Wzór, wykonanie, kolorystyka i WYKOŃCZENIE : są bardzo , bardzo ładne.Bardzo !
    Chusteczniki zyskały śliczne uzupełnienie. Bardzo ciekawe pomysły, śliczne wzory. To taki całkowity, kompletny zestaw. Na prezent- świetny. Bardzo kobiece prace. Bardzo kobiece wzory, kolory. I proszę nie "bujać" nas, że nie wyszło. Z humorem. Pozdrawiam serdecznie. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne serwetki. Bardzo lubię takie szydełko prace. A komplecik decu - cudny. Znam tę serwetkę - pieknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  32. Красивые салфетки и отличный набор в технике декупаж. С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak to, nie wyszło? Piękne prace tworzysz,a taka skromna jesteś.
    Serdeczności.:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyglądałam się uważnie, ale nie widzę co nie wyszło... Jak dla mnie Twoje prace szydełkowe są NAPRAWDĘ prześliczne :)
    a decoupage fajne, takie lekkie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szydełkowe prace prześliczne, niebieski komplecik też bardzo ładny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Serwetka bardzo ładna. Niebieskie świeczniki - cudo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zwykle piękne prace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Parabéns pelos trabalhos lindíssimos e delicados .
    beijos
    Joelma

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie Twoje szydełkowe prace są zawsze perfekcyjne! Rozumiem że Tobie może się coś tam nie podobać, artystki tam mają, ale dla mnie są idealne. Dekupażowe prace są śliczne. Piękna kolorystyka.
    Pozdrawiam Doniu:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Doniu, jesteś perfekcjonistką! Serwety cudne, jakoś nie widać,żeby coś nie wyszło, ale dopatrywać się nie będę:)) Komplet po prostu boski!! Ten motyw różany jest niezwykle romantyczny!!

    OdpowiedzUsuń
  41. do dużej nie ma się co przyczepić, chyba tylko do tego, że źle się ją szpanuje

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tu nie widzę żadnych niedociągnięć. Wszystko idealne i piękne! Tworzysz same cuda :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy te mniejsze serwetki to też szydełko? Wyglądają jak frywolitka. A jeśli to szydełko to mogę prosić o schemat ponieważ ostatnio zakochałam sie na nowo w szydełkowych serwetkach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Tak te mniejsze serwetki to też szydełkowe, bardzo chętnie podzielę się schematem.Proszę o kontakt na e-maila.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  44. Super komplet, a serwetki wyszły bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy Mistrzyni szydełka może coś nie wyjść? Wątpliwa sprawa :) Wszystko jak zawsze dopracowane i zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana Moja, ja nie wiem jakie zakończenie tu nie wyszło bo ja osobiscie jestem zachwycona. Z resztą zawsze podziwiam Twoje i szydekowe i deco prace. Pięknie ! A deco w moim ulubionym kolorku. Cudnie ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkie serwety są super!! Też mam je na swojej liści must-have we wzorach z Pinterest :-))

    OdpowiedzUsuń
  48. Thank you for an enjoyable blog, I look forward to more of the same in 2017.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  49. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń