poniedziałek, 11 listopada 2013

Gwiaździsta serwetka z ananasowym wzorem

Witam!!!
Święta, coraz bliżej więc jest dużo pracy (mam trochę zamówień na aniołki, dzwonki i gwiazdki), ale w tym nawale obowiązków wydziergałam świąteczną serwetkę. Serwetka wykonana jest z białego kordonka Cotton Filet, szydełkiem 1,50.





Gorąco dziękuję za odwiedziny, jest mi niezmiernie miło,że tak chętnie zaglądacie i zostawiacie miłe słowa.
Serdecznie witam nowych Gości. Wszystkich cieplutko pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

59 komentarzy:

  1. Przepiękna,bardzo mi sie podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobała mi się od pierwszego wejrzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie mi się ananaski podobają, aż mam ochotę skorzystać ze wzorku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka ! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne ananaski:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają ananasowe wzory. dziekuję za schemat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyw ananasów wg mnie jest piękny, a w Twoim wykonaniu to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ☺ Schemacik kusi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wzór i piękna serweta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna serwetka, zauważyłam Doniu że lubisz motyw ananasków.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Zdążyłam już poznać Twoje cuda [ Jesteś bardzo perfekcyjną osobą ] pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów kolejne cudeńko ,które cieszy moje oczy,piękna serwetka Doniu.Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem ananaski zawsze pięknie wyglądają, a ta serwetka tylko mnie w tym utwierdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycam się i podziwiam, serwetka piękna i doskonale wykonana, podziwiam tez gwiazdki z poprzedniego posta są doskonałe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo świąteczna. I śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna serweta , bardzo lubie ananaski;)
    Pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności :-) Piękna serweta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudeńko! Ananaski są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, taka trochę gwiazda :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna serwetka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna serwetka. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna serwetka w klimacie , który już do nas się zbliża wielkimi krokami. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Πανέμορφο Donia!!!!Η δουλειά σου είναι πάντα εξαιρετική!!!Φιλάκια!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Absolutnie wszystkie Twoje prace są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna świąteczna serwetka, ananasy tworzą gwiazdę i brzegi bardzo ładnie dopracowałaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje serwetki są zachwycające. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Красивая салфетка, интересный дизайн! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna jest, ślicznie dziękuję za umieszczony schemacik bo straszną mam ochotę na tę serwetkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Dear Donia,
    you are getting ready for Christmas!!!
    Lovely work!!!Nice pattern!!!
    Have a happy week!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  29. Serweta przepiękna :) Niezwykle wdzięczna i jak zwykle wykonana z najwyższą starannością.

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocza serwetka, piękne wykonanie i ciekawy wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejna śliczna serwetka, uwielbiam wzór ananasów. Dzięki za schemacik, żebym tylko znalazła trochę czasu......
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  32. Olá amiga, lindo trabalho , amo seu crochê!!!!
    Obrigada pela doce visita ao meu cantinho.
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczna :) Widać rękę mistrza w każdym calu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak tu do Ciebie nie zaglądać jak takie cuda tworzysz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna!!! Lubię ananasowe wzorki:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczny wzór a wykonanie mistrzowskie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo efektowna serweteczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Doniu ty jesteś ananaskową mistrzynia...wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna i elegancka! Uwielbiam szydełkowe serwetki:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak zwykle perfekcyjne wykonanie - przepiękne
    pozdrawiam
    Małgosia:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem, jak to się stało, ale przegapiłam Twoje ostatnie wpisy (biję się w pierś). Teraz za to, nie mogę dojść do siebie :) .... należało mi się. Tradycyjnie piękne

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczności, najpiękniejsze, takie świąteczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna! Będzie cudowną ozdobą stołu!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. podoba mi się wzór zwłaszcza te wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Basia ja również jestem zachwycona ślicznościami jakie schodzą z Twoich rączek - pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam ,Serwetka śliczna ,perfekcyjnie wykonana, ja próbuje ją wykonać,według schematu ale mi tak pięknie nie wychodzi.Pozdrawiam Serdecznie.

    OdpowiedzUsuń