czwartek, 21 listopada 2013

Szydełkowe bombki

Witam!!!
Bardzo gorąco dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze i e-maile, które od Was dostaję.Cieszę się,że moje prace bardzo Wam się podobają.
Z przyjemnością prezentuję moje pierwsze szydełkowe bombki. Wykonane są z kolorowych kordonków Cable5 i Cotton filet, szydełkiem 1,50. Kilka bombek ozdobiłam małymi kwiatuszkami. Dla zainteresowanych dołączam schemat bombki.






Witam nowych Gości w gronie obserwatorów. Serdecznie wszystkich pozdrawiam.

82 komentarze:

  1. Śliczne bombeczki ;-) pięknie będą zdobiły dom w Święta ;-) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Doniu bardzo serdecznie. Twoje bombki są przepiękne :), nie można oderwać od nich oczu pozdrawiam cieplutko Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności robisz, cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze z ogromną przyjemnością oglądam Twoje prace. Czy sa to choinkowe bombki, czy piękne serwety ☺ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bombki z radością się je ogląda,własnie poszukuje prostych schematów na koło pań które zaczynają pracę z szydełkiem
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne bombki i delikatne kolory.podobają mi się:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. choinka cała w takich bombkach. marzenie... prześliczne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Muszę spróbować:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne ! Muszę wypróbować i te wzorki! Kochana nie zapomnij wpaść do mnie w wolnej chwili na candy:) Zapraszam serdecznie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał ależ cudne:)Śliczne są:)Pięknie będą wyglądać na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bombki!! Może kiedyś i mnie się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe , jak to u Ciebie zrobione świetnie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. very nice! thank you for description :) Christmas comes soon!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Doniu bombki wszystkie bez wyjątku są piękne, na choince nabiorą dodatkowego uroku Ja jeszcze nigdy bombek nie robiłam . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombiaste piękne i dziękuję za schematy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastic,this is art!!!
    Greetings.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne bombki....ślicznie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  18. Co jedna to piękniejsza,zachwycam się nieustannie Twoimi przepięknie robionymi pracami:)Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Doniu, wszystkie fantastyczne i tradycyjnie z wielkim pietyzmem stworzone:) Dziękuję za schemat, wykorzystam:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bombki wyszły prześliczne. Gratuluję. Aż trudno uwierzyć, że to Twoje pierwsze :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne bombki:) To Twoje pierwsze! Swietny duet z Ciebie i szydełka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ będzie kolorowo i pięknie na choince:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne bombeczki-ja też jestem w trakcie "produkcji"bombek......schemat zabieram i dziekuję:)Buzka

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ogólnie uwielbiam białe ale o dziwo te kolorowe też strasznie mi się podobają :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne bombki :-) Śliczne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudeńka :D Napatrzeć się nie mogę :)
    A ja męczę moją serwetkę z elementów, ale nie wiem czy nadaje się do pokazania, bo coś z tym łączeniem elementów chyba u mnie jest nie tak.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewuniu!
      Bardzo dziękuję za miłe słowa! Kochana bardzo jestem ciekawa jak wygląda Twoja serwetka, myślę ,że nie jest tak tragicznie.Pomalutku i na pewno nabierzesz wprawy, mi na początku też różnie wychodziło. Ewuniu głowa do góry i dasz Kochana radę.
      Cieplutko pozdrawiam i życzę wytrwałości:))

      Usuń
  27. Bombki śliczne. Jak dobrze, że dodałaś schemat.
    Od poniedziałku rezerwuję swój czas na dzierganie ozdób choinkowych.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne te Twoje bombeczki, będą sie pieknie prezentowały na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne to mało powiedziane.Bajecznie kolorowe. Dziękuję za schemacik, może spróbuję. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  30. słodkie są te Twoje bombeczki, sezon świąteczny idzie całą para widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja potrzebuję pomocy :-) co trzeba włożyć w środek? są cudne!!! ale jak do nich się zabrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie!
      Bombki robiłam z dwóch części, a później razem łączyłam(na schemacie jest opisane i pokazane). Krochmaliłam je w Łudze przez godzinę następnie do środka wkładałam balonika (polecam białe, bo kolorowe trochę farbują) nadmuchiwałam delikatnie do swojej wielkości a później już się suszyły.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  32. Przecudne :) Tylko ja też jeszcze nie czuję się na siłach by zrobić takie cuda :( A szkoda bo chętnie zawiesiła]bym dla swojej księżniczki takie bombki na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne bombki! Szczególnie podobają mi się śnieżnobiałe
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne bombki. Najbardziej podobają mi się te z kwiatuszkami - wspaniale się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Są piękne i ta perfekcja w wykonaniu do samego końca!

    OdpowiedzUsuń
  36. O rany!!! Jakie piękne i jak dokładnie zrobione i pięknie uformowane! Chylę czoła!
    Na czym usztywniałaś?

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie!
      Bardzo dziękuję za miłe słowa.Bombki usztywniałam w krochmalu ŁUGA , przez godzinę się moczyły a później suszyłam na balonikach.
      Cieplutko pozdrawiam:))

      Usuń
  37. Przecudne bombki:) Kolorki i kwiatuszki dodają im uroku:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Très, très, très joli !
    Bon weekend !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  39. Bombowe! Bardzo ładnie im w tych kolorkach:) Dziękuję za schemat, może skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bombki są prześliczne :) Sama miałam w planach dzierganie bombek, ale jakoś czasu na to wszystko braknie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniałe bombki, misterna robota. Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bombki prześliczne, cudnie wyszły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczne są te bombki :). Na pewno stworzą przepiękny klimat w czasie Świąt :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Очень красивые шары и узор и цвет! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne - super Ci wyszły :)))) schemacikiem się poczęstuję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Są niesamowite, prawdziwa koronkowa robota. Wyobrażam sobie drzewko ubrane w takie cudeńka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bombki w Twoim wykonaniu to prawdziwe cudeńka:) Będą prześlicznie prezentować się na bożonarodzeniowym drzewku:) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny. Ania

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne, kolorowe ,bardzo mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dear Donia,such beautiful and colorful crochet balls!!!You're getting ready for christmas!!Great pattern and idea!!Have a lovely weekend!!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  50. Mało czasu mam na buszowanie po blogach, ślicznie tu u Ciebie, świąteczny nastrój :) bombki fajnie wyglądają w kolorze :) Z wzoru pewnie skorzystam, dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne! Ja dopiero "ogarniam" szydełko, więc takie bombki to dla mnie jeszcze wyższa szkoła jazdy:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lindos trabalhos , seu blog é encantador
    Desejo-lhe um ótimo inicio de semana.
    Abraços do Brasil.
    Joelma

    OdpowiedzUsuń
  53. Bombki śliczne i urocze ;-)) Misternie i idealnie je wykonałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  54. Prześliczne bombeczki!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Ach jakież one cudowne. Piękne w każdym calu:-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Sou apaixonada pelos seus crochês maravilhosos!!!
    Obrigada,volte sempre
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne bombeczki :) Ja tez robię pierwszy raz w tym roku . Skorzystam ze schematów i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  58. Swietnie,ze podałas wzór,bo ja właśnie chcę zrobić kilka do swiąt,więc może się uda.Twoje są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne bombki! Dzięki za wzór :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Urocze bombki, dziekuję Doniu za schemacik, przyda się:))

    OdpowiedzUsuń
  61. Urocze bombeczki , takie wypracowane pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak mogłam przeoczyć te cacuszka???
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  63. mają swój szczególny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  64. witam,bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  65. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych piękności!

    OdpowiedzUsuń
  66. Bombki śliczne ,zresztą jak wszystko co wychodzi Doniu z Twoich rączek.Serdecznie Pozdrawiam .Dziękuję za życzenia Świąteczne i ja chciałam złożyć Ci życzenia na Nowy 2014 rok Wszystkiego Dobrego,Pomyślności,Spełnienia Marzeń i dużo Zdrówka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam bombki śliczne! Ja również robię aktualnie bombki. Parę bombek zrobiłam wg Twojego schematu. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń