niedziela, 18 marca 2018

Serwetki, serweteczki

Witam!!!
Moja szydełkowa kolekcja serwetek trochę znowu się pomniejszyła (szczególnie na prezenty) więc postanowiłam wydziergać kolejne serwetki (często wracam do starszych wzorów, ale dlatego, że mi bardzo przypadły do gustu i lubię je dziergać). Serwetki wykonane są z kordonków Cable5, szydełkiem 1,25.
Poniżej na pierwszym zdjęciu serwetka w białym kolorze
Na drugim zdjęciu serwetka w kolorze beżowym
A tu serwetka z kurką do wielkanocnego koszyczka
Tak się Kochani rozpędziłam z tymi robótkami, że na szydełku zaczęta kolejna serweta, tym razem będzie cała w moich ulubionych ananaskach, którą zaprezentuje po Świętach
Dziękuję za odwiedzinki:)) Witam gorąco nowych Gości:)) Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)))))))

68 komentarzy:

  1. Piekne:) Zatesknilam za szydelkiem:) Serdecznosci sle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają. Tak przyglądałam się schematowi w ananaski i już na samym początku bardzo mi się podoba. Także lubię ten wzór. Czekam na efekt końcowy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafiłabym zdecydować się tylko na jedną serwetkę. Wszystkie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jedna, to ładniejsza. Żartuję, oczywiście wszystkie są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och jesteś mistrzynią szydełka :) takie śliczne te serwetki :) w koszyczu WIELKANOCNYM bedą się prezentować rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie cudne , piękne są Twoje prace Doniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEŚLICZNE!!! Ta z kurką mnie zainteresowała - kurka przyszyta do serwetki?
    serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!!
      Bardzo dziękuję. Kureczka jest przyszyta do serwetki.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  8. Piękne są:))w sam raz na nadchodzące święta:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serwetki, nie wiem, która podoba mi się najbardziej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Your napkins are so beautiful, Donia!
    I admire your work,

    Hugs, Ida

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że kochasz szydełko i to z wzajemnością! Cudne są te Twoje robótki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko jakie one są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne jak zwykle u Ciebie. Takie cudeńka, a ja dziergam kocyk dla maluszka taki priorytet. Już bym też chciała sięgnąć po szydełko. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda Twoja serwetka jest piękna. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello dear Donia!
    Your crocket napkins are so beautiful!
    Great work and lovely patterns!
    You are so talented my friend!!
    Have a lovely week!Hugs!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne sewetki. Super dodatki do tych serwetek .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  17. What beautiful crocheted doilies!Beautiful roses too!You are very talented,love your great jobs.Hugs.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie Twoje prace są śliczne. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze doskonała robota! Chciałam pokusić się o wybór którejś, ale jak się zaczęłam przyglądać, to zgłupiałam. Odpuszczę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też zdarza się powracać do moich ulubionych wzorów :) Ta druga skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne!! Ja swoją serwetkę na koszyczek właśnie kończę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje serwetki niezmiennie podobają mi się, są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczne te serwetki :)Fantastyczne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie piękne ale ta z kwiatkami bardzo mi się podoba:) Muszę też tak zrobić:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś pięknego, szkoda ze nie mam cierpliwości i talentu do dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dorotko, cudne są te serwetki:))pozdrawiam i podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje serwetki zawsze są piękne wszystkie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te serwetki są bajeczne ♥
    Też lubię wracać do starych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne są Twoje serwetki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie są śliczne Dorotko. Urzekła mnie ta z kurką do koszyczka! Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  31. Un trabajo muy delicado.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  32. Your blog is extremely refined and romantic! I love the doilies and little crochet chick. Beautiful creations!
    Have a nice evening, Sandrine.

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne!:) jestem pod wrażeniem!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne prace ...jak zawsze,super zrobione zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne są te serwetki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne serwetki,w sam raz do koszyczków wielkanocnych.Ananasy u Ciebie królują,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne są te Twoje serwetki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam podziwiać Twoje dziergadełka, Dorotko!
    Śliczne, perfekcyjnie wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Serwet nigdy za wiele. Zwłaszcza tak pięknych ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczne prace:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna serwetka i piękne róże, aż mi zapachniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Очень красивые салфетки! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne serwetki. Mnie szczególnie spodobała się ta z żółtymi akcentami i kurką do koszyczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne serwetki!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne serwetki .Cudnie czarujesz swoim szydełkiem .

    OdpowiedzUsuń
  47. Serwetki są piękne, takie bogactwo wzorów, widać, że te cuda to Twoja ogromna pasja.
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  48. I znów podziwiam całym sercem:)Urocze serwetki:) i ta kurka, cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  49. Serwetki są przepiękne a motyw ananasa też jest moim ulubionym, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  50. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniale się prezentują... jak zwykle podziwiam za detale i za misterną robotę... :) po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  52. I znów podziwiam całym sercem:)Urocze serwetki:) i ta kurka, cudeńko!
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  53. Cuda tworzysz :).

    Super pomysł na serwetkę do wielkanocnego koszyka :).

    OdpowiedzUsuń